掃呢頁CODE去手機

2014年3月13日 星期四

[壹週刊 1253] 廖啟智搵魔鬼胸 馴服易服仔 廖啟智,BKD_S,M1,





探熱針

廖啟智搵魔鬼胸 馴服易服仔

憑 32D魔鬼胸,獲天王郭富城寵倖的蔚雨芯,早前去了南極拍旅遊特輯,於零下十度著三點式,跳落冰河遊冬泳。膽識美色並存,令同團跟隨父親到南極,被指易服癖兼同性戀廖啟智大仔廖文哲,對魔鬼胸另眼相看。

易如反掌
同郭天王年齡相距廿八年,卻毋礙年僅二十歲的「魔鬼胸」蔚雨芯跟郭富城發展「友誼」,據悉,蔚雨芯聯同師兄狄以達、李純恩及智叔廖啟智出發到南極拍旅遊特輯前,曾獲天王主動約食飯見面。

被指愈食愈嫩口的郭富城,在一眾九十後佳麗中,蔚雨芯更是最被寵倖的一個。

年紀大一倍有找,蔚雨芯都有本事搞得掂!面對細自己一年的智叔大仔廖文哲,更加易如反掌。

被揭愛玩易服的廖文哲,當在網上自認廢青,明明有女朋友,忽然話自己想做女人,更高呼:「 I am gay too」,令身為父母兼虔誠基督徒的廖啟智及陳敏兒相當頭痛。智叔更自責早年因忙於照顧患血癌去世的孻仔文諾,忽略了步入青春期的大仔文哲,以致他性格反叛。

為修補關係,智叔決定帶埋文哲去南極開工,重新建立父子情。



蔚雨芯遊完南極泳後,即返船艙取暖兼接受訪問。難得在南極仍然有 32D魔鬼胸觀賞,故智叔大仔文哲都被征服,事後攞住手機不停幫她

拍照。

南極「撻著」後,二人就糖黐豆般,雪糕兩份食, sweet爆。

去年底文哲玩易服,又在網上高呼恨做女人出禍,但今日他打扮舉止都重拾男兒味。

唔單只個仔同蔚雨芯啱 key,智叔跟她拍南極特輯亦無代溝,合作愉快。

甩咗熊黛林,不愁寂寞的 Aaron在網上發功冧女,去年底他專誠為九十後蔚雨芯及 Kabby主演的低成本電影《微交少女》撐場,之後展開交往。

踏入青春期,文哲性格開始反叛。不過經過易服一禍,智叔抽更多時間陪伴他,令兩父子感情更進一步。

南極陪冬泳
九十後的文哲,去到南極,與年紀相若的蔚雨芯分外投契,還使出自彈自唱冧女殺技。

「佢兩個好啱 key,咪睇阿哲喺網上玩易服扮女仔,佢對住 Rainky(蔚雨芯)好鬼 man,兩個仲雪糕兩份食。其實阿哲唔係廢青,佢依家讀緊音樂,結他彈得好好,又識 rap,喺南極成日攞住支結他唱歌俾 Rainky聽。返到香港,佢哋仲有出嚟食飯見面!」知情者爆。

今次南極之旅,蔚雨芯除在零下十度以三點式上陣影寫真,更挑戰體能極限,聯同隊員狄以達、智叔等於南極遊冬泳,文哲見狀,亦奉陪到底,陪蔚雨芯一齊落水。

雖然落水一秒就拿拿臨上水,但佢話足以感受到何謂凍入心肺,全身麻痺。

魔鬼胸腳震

要在零下十度著住三點式已經勇氣可嘉,仲要跳埋落水遊個寒骨冬泳,睇蔚雨芯落水一刻個樣,就知佢有幾驚同幾凍,反之狄以達一臉興奮。

南極創舉

見老豆智叔同蔚雨芯等人都勇敢一跳,文哲無理由唔 You jump, I jump。仲要嚟個前空翻落水,型爆。而反叛的他,右手前臂發現有紋身。

文哲浮誇跳

唱歌送父
為吸引蔚雨芯眼球,手臂有紋身的文哲,更打曬空翻跳入冰河,大展身手。

南極之行,廖文哲交到新朋友外,與老豆的關係亦有所改善。

「阿哲反叛,雖然成日窒老豆,但其實佢好錫智叔。有晚佢 solo攞住結他表演咗成晚,智叔開心到攞住部手機係咁幫個仔拍片,之後兩父子仲合唱《海闊天空》,好溫馨。」

現進修音樂的文哲,在南極每日結他不離手冧女。其中一晚他自彈自唱多首英文歌,獲得全場拍掌。睇見個仔有咁多人支持,開心到爆的智叔即刻攞手機做阿仔攝影師。

之後全場起哄要父子檔表演,智叔為個仔大開金口,合唱《海闊天空》。

今次南極之旅特輯,有蔚雨芯同狄以達配前輩李純恩與智叔,贊助他們的騰邦國際更豪花千萬,由蕭潮順做製作。

城城讚夠勇
提到同智叔大仔廖文哲玩埋,蔚雨芯急著解釋:「冇呀,我當佢細佬咋!(知唔知佢之前俾人話易服斷背?)佢有同我講話唔開心,但我可以做證佢唔係。(你哋仲有冇見?)返嚟之後有話再約食飯睇相,但唔係兩個,係南極之旅一大班人。」

至於出發南極前與郭富城密會,蔚雨芯卻拒回應:「我唔會回應!(你喺南極遊水佢(城城)有冇讚你呀?)佢有讚我好勇。(你哋一直有保持聯絡?)咁朋友梗係 keep住聯絡嘅。」至於廖啟智,截稿前仍未回覆本刊。

開胸跑出
吸引 Aaron關注,又馴服智叔大仔,出道三年的蔚雨芯,開胸之後係有啲計。

11年包冚選港姐

原名劉嘉麗的蔚雨芯, 11年以 17歲未成年之齡參選港姐,面試時雖將魔鬼胸包冚,但仍被冠以縮水娜姐稱號。可惜最後冇入圍,轉戰樂壇。

13年跑出

去年她跟狄以達到墨西哥拍旅遊特輯,三點式落水餵魔鬼魚,從此 32D的她被封魔鬼胸。

食住出寫真

同年食住魔鬼胸美譽,到布吉拍性感寫真,放低歌手框框搏到盡。

孭飛作好激

去年首度孭飛的寫實電影《微交少女》,有多場床上戲,扮演聾啞少女的她演技備受讚賞。


鍾意就快D Share啦!