掃呢頁CODE去手機

2014年3月13日 星期四

[壹週刊 1253] 羅嘉良屈得就屈 羅嘉良,M1,




同你吟一吟

羅嘉良屈得就屈

雖然同胞鍾意嚟香港自由行,但早排羅嘉良老婆蘇岩,就響微博發表咗一篇「萬萬不願留在香港」嘅言論,又話好多謝老公,願意離開自己長大嘅地方,同佢一齊返大陸生活。

老公識做,蘇岩有時都會讓嚇步。早排《壹》仔就撞見佢陪羅嘉良返香港,兩公婆手拖手行中環太子大廈,手上仲攞住袋啱啱買嘅 BB用品。

老婆唔 like H.K.,行行嚇仲要撞見《壹》仔,羅嘉良更加老實唔客氣:「你邊間㗎?(壹週刊)咁就唔慌寫好嘢!」蘇岩聽到即刻冧笑!羅嘉良氹老婆屈八珍食死貓,大陸乜都可以白變黑,長期內地生活,難免潛移默化,唉!

羅嘉良離遠已經向《壹》仔「查牌」,出力護妻,身邊蘇岩笑得勁冧。

蘇岩話自己唔鍾意留響香港,所以公開多謝老公羅嘉良願意陪佢返大陸一齊生活。

羅嘉良拍劇搵錢,老婆蘇岩做全職家庭主婦,照顧囡囡 Sela。



鍾意就快D Share啦!