網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月20日 星期四

[壹週刊 1254] 搬搬抬抬  30A薛凱琪胸變 薛凱琪,BKD_S,M1,




原本 30A平平無奇的身材,加上墊後著 bra top裙逼出事業線,增添了觀眾的視覺享受。

探熱針

搬搬抬抬  30A薛凱琪胸變

薛凱琪( Fiona)為新歌《 Contagious》 MV碌人情卡找來麥曦茵執導外, MV中的造型及概念,連 dancers著上身的閃 bra,都是她一手包辦,甚至出動私夥;更唔話得是 Fiona為求效果破格,將 30A胸搬搬抬抬,加工僭建,又扭又擰,「騷」俾你睇。










出動私夥

繼去年底推出入行紀念專輯《 Tenacious》,分享十年蛻變的薛凱琪,最近為碟中主打歌《 Contagious》拍攝 MV時,閃 Bra短裙襪帶,性感上陣。為免衣不稱身走光失禮人, Fiona落齊料,「打爆」 30A上圍,逼出事業線效果。

「成個 styling都係自己諗,我讀藝術,鍾意手造嘅嘢,好似 MV入面個紅色閃銀色背景,都係用包禮物紙鋪出嚟,可以令套衫好彈!我自己啲歌衫同 dancers嘅 styling,都係我一手包辦, dancers著嘅閃 bra,亦係我自己啲私夥。」 Fiona說。

新歌 MV造型及概念均由 Fiona一手包辦,名設計師 Tomas為她造衫,而 dancers的 bra top,原來是她借出的私夥。

拍戲減量

與同樣讀過城大的麥曦茵合作, Fiona並非第一次。

「大家都好熱衷做啲特別嘅創作,同佢夾得好開心。其實我有九成嘅 MV都係喺台灣拍,香港只有好少量,但我鍾意有新意又搞到奇怪嘢嘅導演,佢係其中一個。」

唱片難做,但 Fiona今年卻計劃花多點時間在音樂上,包括出國語唱片。

「已經開始收 demo同搵人寫歌,自己都可能會再作曲作詞,其實舊年尾出碟嗰陣已經話過要同步出國語碟,但因為我要做埋 styling、美指,另外仲要拍戲,根本唧唔到時間搞。今年我想放多啲時間喺唱歌,電影最多拍兩、三部。」 Fiona說。

本身讀藝術出身的 Fiona,喜歡大膽有創意的想法,每次出碟都希望帶給樂迷不同感覺,新歌除了 bra top短裙跳勁舞外,亦有如外星人重金屬的造型。

已多次跟麥曦茵導演合作的 Fiona,早已有默契,加上出自同門,所以合作起來分外暢順。

唔認伴遊男

久未放長假的 Fiona,早前難得有十日假可以去一轉歐洲,但卻被發現與一男子同遊德國過情人節。

「五年冇放過假,入行十年,最長嘅假期係六日,見有十日時間休息,梗係去歐洲我去睇咗好多 art museum吸收靈感,成個好似 reset咁。至於感情,我真係唔急,因為個天而家安排咗好多嘢俾我做,假如有真命天子嗰日,個天亦自然會安排我時間去拍拖,去陪男朋友。」三十二歲薛凱琪,企硬唔認有新戀情。



五年沒有放過假的 Fiona,早前向公司請了十天與朋友歐遊,叉足電再為今年搏殺。

即將與馮寶寶合作拍攝一套講母女情的歌舞片,所以 Fiona早前特別抽空支持馮寶寶演出,增進感情。

Fiona剛與餘文樂、鍾漢良、吳建豪、陳意涵、楊子姍等人合作拍完《閨密》,電影講的是中、港、台三地三個女仔的愛情故事。

上世紀經典

《 Contagious》 MV內的 Fiona bra top短裙勁舞,呢個 look其實與梅艷芳 87年的《烈焰紅唇》造型十分相似,二十七年前的經典,經 Fiona改頭換面,味道大不同。

早前有指圈外人 ah law是 Fiona的新男友,她說這只是美麗的誤會,並指 ah law與不少圈中人如蘇打綠的青峰、梁祖堯等也很老友。



鍾意就快D Share啦!