網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月20日 星期四

[壹週刊 1254] 港視絕路  DaDa前度轉行賣雞 半百艾威全裸賣身 DaDa,艾威,港視,BKD_S,陳靜,M1,




李雨陽

十一年前出道,拍無綫青春劇《四葉草》的李雨陽,今日他要由藝人轉行做雞販維生。

探熱針

港視絕路  DaDa前度轉行賣雞 半百艾威全裸賣身

政府攔路港視開台一波三折,一批由無綫過檔投王維基的藝人被迫到走投冇路;當 DaDa的前度、大隻仔李雨陽已轉行賣雞!由藝人變雞販,送貨派傳單一腳踢。至於開曬聲要賣錶賣車賣樓套現的艾威,已決定以半百之年拍全裸戲,賣埋身!










拖喼送貨

唔想人停口停,李雨陽早於今年初已鋪定後路,聯同三個圈外朋友,合資搞網上雞檔,出售一款叫「原味雞」的有機冰鮮雞。為減低成本,轉做雞販的李雨陽放下身段,親自做埋送貨,希望借自己僅有的明星效應招客。

「初頭開檔,李雨陽為咗賺得一蚊得一蚊,客人訂一隻雞佢都照送貨。因為要慳,所以唔租貨車,每次送貨都係自己攞住啲雞去搭港鐵。」知情者爆。

還未拍完港視劇《大眾情性》的李雨陽,上週六(三月十五日)趁無通告,即抽空返去位於觀塘區工廈的冰鮮雞工場幫手。過不久,便見他拉住個大喼行去附近港鐵站。

原來當日李雨陽約了客人在港鐵站交收,其間又主動教客人如何煮雞,有紋有路。

賣雞有錢途呀!(設計對白)

去年空歡喜

去年聖誕,王維基將不獲發牌的港視,變陣做流動電視,當時台前幕後還以為搵到出路而開派對慶祝。豈料三個月後又收到走投冇路的噩耗。

目標回本

送完貨返工場,轉個頭又攞住一大疊宣傳單張,出動到附近的瑞和街街市派。其間有接過傳單的師奶覺得眼前這個高大「雞佬」相當熟口熟面,一臉疑惑,但李雨陽不單沒有尷尬,反而食住上,落足嘴頭推介。

記者上前訪問,李雨陽說用了六位數字投資,包括做宣傳及買密封包裝用的機器。

至於一日究竟賣到幾多隻雞?他說:「而家一日賣六、七十隻,今年目標係一日賣四百隻,咁先回到本。每日香港市場可以消化二十萬隻雞,我哋希望將來可以做到佔市場百分之一,即係每日賣二千隻。」

轉營做雞販,李雨陽放下自尊還要犧牲健碩身形。「自從做咗賣雞,我成日要向朋友推介搞試食,食到自己都肥咗廿磅。」

港鐵交收

當日他拖住冰鮮雞約客人在港鐵站交收。

據悉為慳交通費,李雨陽棄租貨車,寧願辛苦啲每次拖住成喼雞搭港鐵送貨。

為盤生意,李雨陽落手落腳。上週六他返工場送貨,見他開箱將一隻隻密封好的冰鮮雞放入大喼,準備親自運送。

企街吸客

送完貨,李雨陽緊接去瑞和街街市派傳單。被師奶認出,他冇尷尬反而食住上,落力推介。

港視另一藝人陳少邦,近日亦找到出路轉做健身教練,不死守演藝事業。

名廚代言

有機飲食大行其道,有名廚周中師傅做代言的「原味雞」來自東莞有機雞場,強調無激素之餘,賣點是「雞有雞味!」,售價每隻要八十八元,價錢比市場上普通冰鮮雞貴一倍。

艾威狂操等剝

李雨陽賣雞,身為港視烈士的艾威,在前冇去路之下,亦一股作氣。已經五十五歲的他,決定於下月開拍,與周柏豪合作的新片《陰陽大酒店》中全裸上陣,一脫求生。因為要剝,艾威近日更的起心肝搵老友錢小豪做教練狂操,銳意在一個月內減十磅踢走豬腩;每日操三粒鐘,包括跳繩、跑樓梯、踩車呔及打拳。

年過半百仲要賣肉,艾威說:「我要用最佳狀態去面對一生最壞時刻,唔想全裸見大肚腩,我決定狂操展現肌肉,同時亦想話俾人知,有啲嘢係唔受年齡限制。」

艾威搵錢小豪狂操肌肉兼減磅。每日於三粒鐘內,要跳繩、跑樓梯同打拳,務求用最佳狀態抗逆境。

雖然艾威冇奢望操到張家輝咁,但至少都想回復昔日有些少肌肉可曬的身段。



鍾意就快D Share啦!