掃呢頁CODE去手機

2014年3月27日 星期四

[壹週刊 1255] 冇啖好食 三大刀手操控 無綫藝人排隊減薪 M1,




探熱針

冇啖好食 三大刀手操控 無綫藝人排隊減薪

王維基的香港電視( HKTV)開台再度難產,競爭對手被攔下,無綫馬上生猛,仲要獨大霸權要藝人瘦身,將元老主持譚玉瑛踢出兒童節目、楊思琪被迫減薪;無綫還度出十分鐘淘汰賽絕橋,要一批三線藝人接受三大巨頭,包括曾勵珍、樂易玲以及余詠珊面試,表現差或者不能過關的藝人要接受減騷減薪,更加分分鐘冇得續約,被叮出無綫

面試評核

香港電視開台再遇攔路虎,連帶部分在無綫等生路的藝人亦無運行。當中留守無綫三十二年做兒童節目的譚玉瑛,被當權余詠珊出口術以轉做顧問,將她由月薪九萬削剩七千後,單親媽咪楊思琦,亦遭㩒住減人工。

不過,譚玉瑛和楊思琦的處境只是減薪潮序幕,據了解,近日無綫內部已展開減薪真人騷;一些三線藝人需輪流返公司,接受三大高層同時面試,證明有料有表現的,續約時才獲加薪,否則的話,要減薪甚至會不獲續約。據了解,出身《超級巨聲》的何雁詩、羅孝勇、林欣彤及一班得過獎但冇乜工開的《香港先生》,包括許家傑、李晉強、翟威廉以及李思捷前度葉凱欣,均已接受過評核。

「佢哋三個(曾勵珍、樂易玲、余詠珊)一齊見,到而家大概見咗幾十個,每人十分鐘左右,啲問題來來去去都係問做過啲咩?除咗演戲仲有咩強項?其實呢班三線藝人都冇後台,演出機會根本唔多,咁點可能有表現;好多人面試完都心知會俾公司減薪減騷,頂得住咪繼續做,如果唔應承,都預咗會冇得續約。不過亦有啲人好天真,以為呢個評核係有人工加。」工作人員透露。

譚玉瑛減到得七千元人工。

為保住份工,楊思琦被㩒住減都唔敢出聲。

在 TVB九年仍只得萬多元人工的李思欣決定離巢,不單無人挽留,早前更接到公司電話,支持她向外闖,事後她在微博暗寸 TVB冷漠。

波及高層

藝人要瘦薪,高薪厚職的高層亦受到影響。製作部兩大巨頭之一的梁家樹已離開無綫,曾勵珍變成單箭頭,但珍姐已經六十三歲,早已屆退休年齡。為此,亦大有機會被勸諭退休。

「其實唔關乎能力問題,珍姐係嗰幾個高層中人工最高,接近二十萬一個月,樂小姐同 Sandy(余詠珊)都係十萬左右,珍姐貴成倍,無綫要縮皮,佢一定係目標人選。」知情者說。

齋講唔做

梁乃鵬在慶功宴上許下的承諾,全部冇兌現。

政府落實多發幾個免費電視牌後,無綫曾一度將公司藝人當寶,以為人手流失,其時,身為主席的梁乃鵬更當眾許下不少留人承諾,不過時移勢易,無一兌現。

冇劇本

為調高製作質素,講明要有八成劇本在手先會開工,不過有心無力,近日開工的新劇《再戰明天》,第一日開工已經飛紙仔,被鬧劇本唔通。

冇得休

梁主席強調要尊重藝人,規定開工時間不可以超過十小時,不過意見接受,態度照舊,日踩夜踩情況依然。

冇薪加

王維基開台前大量高薪挖角,無綫亦承諾會加碼,大幅度加薪,但見對手不戰而敗,即大使縮骨功不加反減。



鍾意就快D Share啦!