掃呢頁CODE去手機

2014年3月27日 星期四

[壹週刊 1255] 無情講 反欽點 黃秋生踢走黃翠如 秋生,黃翠如,翠如,黃秋生,M1,




探熱針

無情講 反欽點 黃秋生踢走黃翠如

有高層余詠珊撐腰,黃翠如由有線娛樂台記者仔,變成無綫一線花旦。極速上位,可惜黃翠如演技未達女一標準,一眾監製幕後員工早就睇唔過眼。

你有你不滿,余詠珊話知你,最近更夾硬踢走呂慧儀、莊思敏兩位高妹,安排黃翠如插隊做《燭光晚餐》嘉賓,最後驚動主持之一的黃秋生,親自踢走翠如 BB。

演技唔掂

余詠珊近年在無綫的勢力版圖日漸擴大,令黃翠如、洪永城及陸浩明等昔日有線愛將,過檔後水鬼陞城隍,當中以翠如 BB得寵指數最高,一劇接一劇,套套擔正做女一,多得余詠珊背後努力發功,幫愛將爭取好劇本、好角色。

雖然有高層幫手開路上位,可惜翠如 BB演技火候未到家,像去年擔正劇集《師父,明白了》,浮誇演出遭網民狂插之餘,連劇組監製對翠如 BB的 BB演技,同樣早有微言。

唔單只谷愛將拍劇,余詠珊最近仲睇中黃秋生與黎芷珊合作的清談節目《燭光晚餐》,下令踢走原定呂慧儀加莊思敏兩位高妹做嘉賓的一集,安排翠如 BB打尖頂替,並以「 BB」由來做節目話題。

據悉從不逆來順受的黃秋生,對被人「塞」佢食 BB極之反感,最後以「內容空泛」為由,違抗高層聖旨。

由秋生做主導嘅《燭光晚餐》,每次同嘉賓吹水都言之有物,且笑位甚多。

有傳黃秋生為保住老友呂慧儀同莊思敏做節目嘉賓,抗旨彈走生插的黃翠如。

拒 B要詩

早前播完的《食為奴》,何雁詩的重飛角色,原本最初也被高層下旨,要翠如 BB飾演,但最後監製抗令,堅持沿用新人。

監製反抗

黃秋生落閘,但余詠珊未有放棄。「秋生 say no,話要番呂慧儀同莊思敏,因為佢覺得兩個高妹轉數快,傾偈有火花。但上頭唔理,想照塞黃翠如入嚟。好在秋生有番咁上下牙力,一再強調對 BB呢個話題冇興趣,企硬話唔做,搞到余詠珊都冇佢符。」知情者說。

唔只被黃秋生「彈鐘」,據悉去年底劇集《食為奴》揀蟀期間,監製黃偉聲亦拒用翠如 BB做女主角。「當時《食為奴》第一批主角林峯、吳卓羲、陳法拉度唔到期拍,最後換咗王祖藍孭飛,有人見大好時機,於是逼監製用翠如 BB,但個角色根本唔啱佢,最後監製寧願揀未拍過劇嘅「巨聲幫」何雁詩,再搭萬綺雯,點都唔肯就範。」知情者續說。

對於彈走翠如 BB,黃秋生好坦白:「因為我冇經驗做訪問,所以訪問熟人比較容易啲。同埋佢哋覺得 BB呢個話題可以講,但我真係唔知 BB點可以講到成個鐘。」

入無綫前,翠如 BB只是有線主持一名,當過一套電影《奪標》女主角,其餘均做大茄。直至年前入無綫,她火速由妹仔變花旦。

03年《師父·明白了》第一女主角

03年《心路 GPS》第二女主角

04年《愛我請留言》第一女主角

04年《舌劍上的公堂》第二女主角

冧爆陳凱琳

對 BB無興趣,但上週日( 3月 23日)剛播出的《燭光晚餐》,黃秋生對住「民選港姐」陳凱琳明顯冧爆,讚對方口齒伶俐之餘,得知她英文名叫 Grace後,直指名字唔襯佢,即場為她改名 Natalie,成為秋生對陳凱琳的禦用暱稱。



鍾意就快D Share啦!