掃呢頁CODE去手機

2014年3月9日 星期日

開政協會釣曬魚 成龍重蹈「AV仁」覆轍? 成龍,

video


開政協會釣曬魚 成龍重蹈「AV仁」覆轍?

開政協會釣曬魚 成龍重蹈「AV仁」覆轍?

成龍喺2013年當選成為政協委員,喺前日,成龍就現身北京人民大會堂,參加全國政協十二屆二次全體會議。喺會議完咗之後,成龍精神奕奕咁行出嚟,仲笑容滿面,其間仲有叫記者小心唔好跌倒。

出嚟嘅時候就鬼咁精神,但係喺會議入面,就快60歲嘅成龍精神就唔係咁好喇。會議期間,成龍畀人影到一臉悶相,有時會拎紙巾出嚟,疑似係抹眼淚,唔知佢係聽到個會嘅議題感動,定係悶到喊呢?

有啲相又見到成龍好似「釣魚」咁,過咗一陣,就見到佢隻眼都合埋咗,係瞓著?定係沉思緊一啲好沉重嘅議題?

幸好呢個時候,救星出現了——有人同成龍大哥傾偈,兩個仲拎住啲嘢喺手上睇,仲睇得好開心0添,唔知係咪拎部手機出嚟開心share喇。本來睇啲咩大家都未必真係咁想知,但係自從經過「AV仁」何俊仁喺立法會上面睇性感相單嘢,再望一望成龍佢哋嘅眼神……有啲竊喜,實在太令人懷疑,AV仁事件,唔會喺人民大會堂再上演呀嘛?

當會議完咗,成龍又精神又開心咁行出嚟,唔知係佢瞓飽休息夠所以好精神,定係個會太充實,令佢獲益良多,所以咁開心呢?



鍾意就快D Share啦!