網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月3日 星期一

黃日華父病重轉院 繼母:冇貪佢啲錢 黃日華,

video


黃日華父病重轉院 繼母:冇貪佢啲錢

黃日華父病重轉院 繼母:見仔女係佢心願

【樂富】黃日華最近被揭同84歲嘅爸爸黃桂以及50歲嘅繼母劉煥珍關係欠佳,過去幾年冇照顧黃伯,搞到黃伯要靠綜援過活,而近日黃伯因老人病入院,華仔都不聞不問。原來大前日黃伯由伊利沙伯醫院轉咗去樂富嘅香港佛教醫院,前晚記者喺醫院見到黃伯坐喺輪椅,由黃太推入病房,精神狀況唔多好,身體好虛弱無力,黃太扶佢上床都顯得好吃力。

之前有報道話黃伯腳傷、腸塞開刀後搞到肺炎,前日記者問黃太究竟黃伯乜嘢病,但佢唔願多講,只係話:「佢(黃日華)老竇11月病到𠵱家矇查查,佢身體咁糟糕,之前發過燒,認唔到人,差唔多連眼都睜唔開。」



【扶住】

■黃日華84歲嘅爸爸病重,前晚見佢上落床都冇力,要黃太扶實。



【攬實】



■黃太話黃伯由伊利沙伯醫院轉咗去香港佛教醫院,病到矇查查認唔到人。

「想見嚇仔女」

黃太話華仔自從09年後唔知點解冇探過黃伯,𠵱家黃伯病重,佢只係想華仔做番個孝順仔同其他仔女去醫院見嚇個老竇,唔係為咗向華仔攞錢。黃太話:「我從來冇問佢攞過一個仙,你問黃日華,先生搞到咁好唔開心,其實佢想見嚇仔女啫,點解搞到咁複雜?我只係想佢早日康復,佢𠵱家病重,但達唔到佢願望,話我有乜陰謀同企圖?點解扯到我身上?乜老竇要見仔女真係咁難咩?」

有指黃伯早年以30幾萬買咗個東頭邨公屋單位,原本間屋係寫黃伯同個女個名,但後來取消咗個女名又加咗黃太個名,所以令到黃伯同班仔女不和,黃太就話:「係加咗我名,但呢啲係我兩公婆嘅事,唔需要同人講。」問會唔會為免關係繼續惡化落去而取消自己個名?黃太話:「都要先生肯,我視錢財如糞土,加我名係先生嘅願望。」

採訪:張俊銘、李志明

攝影:黃文偉、吳耀輝



■黃日華被指從09年後冇再探過黃伯。資料圖片



■黃日華太太梁潔華(左)月前患重病,令華仔同囡囡芷晴大為困擾。資料圖片



鍾意就快D Share啦!