網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月6日 星期四

不慎踢爆蘇永康今年結婚 吳國敬尷爆:阿公對唔住 吳國敬,蘇永康,




不慎踢爆蘇永康今年結婚 吳國敬尷爆:阿公對唔住

2014-03-04 23:53:00



吳國敬同女友Elaine齊齊行婚紗騷,阿敬更錫女友面珠,認真sweet。(攝影:陳俊強)

吳國敬同女友Elaine今晚出席一間婚紗公司晚宴,問到佢同Elaine何時正式拉埋天窗?佢笑言:「呢次當Rehearsal(綵排)啦,講笑啫,今次我哋為咗慈善,同兒童癌病基金籌款,我哋成班朋友支持呢個籌款活動,同埋我又見今晚啲衫咁靚,當Party咁玩,好開心,好有意義活動。」

有冇順手揀下啲衫?阿敬話:「有好多套好鍾意,希望老闆贊助,畀個折頭我。」

問到係咪同女友成功求婚?阿敬話:「邊個講求婚成功咗?(求咗未?)求咗好多次都唔肯。」提議佢即場求多次?阿敬話:「唔可以咁造作,到時定咗日子大家會知道,到時大家飲多杯。」記者笑問呢張「期票」要開幾耐?阿敬就話:「我都走唔甩。(係咪至今年底?)呢個問題保持緘默。」

咁係咪會爬老友許志安頭?阿敬就話唔知佢哋會幾時結,但不慎漏口風踢爆蘇永康今年結婚,佢話:「肯定爬唔到阿康頭,阿康(蘇永康)就好快啦,嚇﹗你唔知咩?」

當講到蘇永康本人否認咗,令阿敬無意中爆大鑊,佢即尷尬話:「咁就唔知咯,講錯嘢添我,等佢鬧下我,(即係今年啦?)我唔知呀,可能我收錯風啦。」阿敬及後再話:「佢實鬧我,阿公(蘇永康)對唔住。」



阿敬笑言今晚婚紗騷當係rehearsal。



阿敬無意中踢爆蘇永康今年結婚,即大呼:「講錯嘢添﹗」





蘇永康早前否認今年結婚,點知轉頭被老友阿敬踢爆會今年結婚。(資料圖片)



日前蘇永康帶埋女友欣賞徐小鳳個唱。



鍾意就快D Share啦!