網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月18日 星期二

港視走投無路 艾威:賣車賣樓 艾威,港視,

video


港視走投無路 艾威:賣車賣樓

港視開唔成 艾威做最壞打算:會賣車賣樓

【電視風雲】政府再度出招力阻香港電視網絡(HKTV)開台,不但令老闆王維基走投無路,更令不獲港視續約的艾威淪為失業大軍,前路茫茫。艾威昨形容今次事件是個災難,為了生活,他計劃變賣家當:「先賣錶,跟住賣車,最後係賣樓,賣得幾多得幾多!」他甚至考慮退出娛樂圈,並撤出香港移居台灣。

港視開台無期,除現時正在拍攝的兩部劇集《惡毒老人同盟》、《大眾情性》及綜藝節目《HKTV"Working"Holiday》繼續拍攝外,其他製作被迫一律叫停,而約滿的港視藝人即使願意減薪、減騷也於事無補,齊齊不獲港視續約,令不少藝人頓感前路茫茫,淪為失業大軍,本月初已約滿港視的艾威便是其中之一。



■淪為失業大軍的艾威,昨重臨港視位於將軍澳工業邨的地盤,自然百感交集。攝影:陳順禎

「嬲到跳起」

艾威昨重臨港視位於將軍澳工業邨的地盤,見到地盤「一潭死水」時倍覺感慨,他說:「𠵱家真係嬲到跳起!今次感覺同上次好唔同,個殺傷力係好大,更加震撼!但有咗第一次經驗,話畀我哋聽,呢個世界乜嘢事都可能發生。咁變咗可能有咗心理預備去迎接呢個災難,會更加積極去計劃一下應該點做。」

對前路感到徬徨?艾威說:「會㗎,咁大個仔未試過回復自由身,因為35年嚟電視台份合約從未中斷過,嗰邊(無綫)33年,加埋呢邊(港視)兩年就35年,假如係後生仔、初初出嚟,冇俾一份電視台合約綁死,未必唔係一件好事,可以有好多新嘗試,因為大把時間,但我𠵱家好似剩番啲時間有限,真係要諗清諗楚到底下一步要點做,係咪真係要退出娛樂圈呢?」

失去電視台合約變成失業大軍,為了生活,艾威不諱言要變賣家當:「假如一路冇收入嘅話,真係要變賣家當。先賣錶,跟住賣車,最後係賣樓。因為使曬啲錢嘅時候,有好多生活上必須開支要繼續,雖然我冇仔女,但都有阿媽、有老婆,仲有啲小朋友助養嘅,有12個小朋友,一個月幾千蚊啦。我有隻勞力士古董錶,下次喺九龍城再撞到發哥(周潤發)嘅話,會問佢有冇興趣。另外有一隻錶都賣得嚇錢,賣得幾多得幾多,跟住就賣車啦,兩架賣咁一架,最後就會賣樓。」對於養自己及家人都成問題,會否中止助養計劃?艾威說:「盡量唔好中止啦,咁幾千蚊應該都解決到嘅。」



■艾威見港視地盤重門深鎖,唉聲嘆氣。

拒叩無綫門

艾威月前曾經考慮移民台灣,現時會否重新考慮?艾威說:「係呀,嗰個計劃都可以繼續諗,實行性都幾大,但當我同啲朋友講起,啲朋友就提出反對,話唔需要做到咁悲觀,撤離香港,可能朋友唔捨得我。台灣生活指數低啲。我退可守,但係冇得進攻。我層樓𠵱家都賣到幾百萬。睇嚇將嗰幾百萬點分配,投資又好,慢慢搣又好。有好多同事佢哋生活開支唔可以停,例如小朋友教育費,我相信唔係咁多同事好似我咁好彩,有個機會可以買到層樓,作為最後堡壘。」有否考慮過叩其他電視台門?如亞視或無綫?艾威擰一擰頭說:「完全冇諗過。我感覺到唔會死嘅,點都生存到,中國人嗰句,馬死落地行啦。」

採訪:戴彩煥



■張可頤、林文龍及艾威等藝人去年出席撐港視的活動。資料圖片



■艾威(中)除了為港視拍劇,亦曾拍攝紀錄片《挑戰》。資料圖片



鍾意就快D Share啦!