掃呢頁CODE去手機

2014年3月6日 星期四

杏兒有新戀情? 胡定欣封嘴:我唔可以拆穿 胡定欣,




杏兒有新戀情? 胡定欣封嘴:我唔可以拆穿

2014-03-04 17:09:00



胡定欣同胡杏兒日前去韓國旅行,今日定欣拍廣告時,話唔可以拆穿杏兒「戀情」喎,點解要搞到咁神秘嘅?

胡杏兒今日喺微博突然高調貼咗張溫馨攬仔照,仲留言話:「我找到了﹗」結果惹嚟各方揣測,杏兒係咪有新戀情,不過當事人杏兒未有回應,唔少粉絲都留言恭喜杏兒,同時亦有人問該男子係咪李思捷,亦有人話希望張相唔係劇照喎。

杏兒日前同胡定欣﹑黃智雯及胡蓓蔚去韓國旅行,定欣同毛舜筠今日為一個健康食品拍廣告,定欣直認張相出自佢手筆:「佢登咗出嚟?張相我影㗎,我唔拆穿佢住。」

咁呢位新歡係咪李思捷?定欣就笑住話唔知,咁李思捷有冇一齊去韓國旅行?佢只係話:「唔講,唔講,我唔講,唔可以拆穿,係一個小秘密。」咁係咪黃宗澤?定欣笑言:「你話呢?但我哋玩得好開心。」

咁杏兒男友係假嘅?佢繼續封嘴唔講,又再強調唔可以拆穿佢。定欣表示渴望杏兒盡快搵到佢Mr. Right,不過佢就話杏兒都唔係好急,所以大家唔使戥佢擔心。



講到杏兒新歡係咪李思捷?定欣笑笑口話「唔知」。(攝影:陳慧安)



胡定欣同毛舜筠今日為健康食品拍廣告。





呢張相今日喺網上瘋傳,究竟杏兒攬住嘅男子,係咪真命天子呢?(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!