網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月24日 星期一

鄧達智出院不用化療




鄧達智出院不用化療



■鄧達智發現生乙結腸癌火速入院做切除手術,昨日出院精神不俗。

本地時裝設計師鄧達智(William)患乙結腸癌二期,上周二在醫院接受切除手術,昨日於港安醫院出院。去年底發現大便習慣有異樣的William,昨日重提病發經過:「前一個星期四驗大腸照胃鏡,到星期二入院做手術,切除咗3cm腫瘤、20cm乙結腸、脂肪同淋巴去化驗,冇擴散,唔需要打抗癌針同化療。」

William自言目睹胞姊癌症彌留有所感觸:「自己好冷靜,壞事不會好,是禍改不了,死唔緊要,怕痛同辛苦連累人,腸癌係第一殺手,我都呼籲40歲以上做多啲檢查。」他透露康復期間只可吃白色流質食物,並因此病瘦了15磅,不過工作狂的他還要飛到杭州工作:「下個月1號去杭州做評判,推唔到,醫生都話可以飛,但唔好拎重嘢。」

採訪、攝影:羅慧敏



鍾意就快D Share啦!