掃呢頁CODE去手機

2014年3月24日 星期一

【情傷傷身?】DaDa肚凸凸唔修身 決絕話唔要男人 DaDa,陳靜,




【情傷傷身?】DaDa肚凸凸唔修身 決絕話唔要男人

2014-03-24 15:39:00



攝影:陳慧安

古天樂、DaDa陳靜、林家棟、王敏德、盧海鵬等今日齊到會展出席香港影視娛樂博覽,宣傳新片《Z風暴》,DaDa肚凸凸現身,似乎由退出(再復出)至今都未成功修身。王敏德發言時,問大家:「我啲廣東話ok唔ok?」鵬哥即試咪:「但講台辭仆街呢!」司儀區永權即取笑鵬哥又忍不住試咪。

問DaDa究竟肥咗幾多?係咪冇修身呢?佢話之前剛去完日本,返來時已經腫咗好多,可能去旅行放鬆得滯。」咁肥咗幾多磅?佢話:「腫咗幾磅,唔係肥。」

DaDa表示剛去完清遠過25歲生日,並探訪當地小朋友。佢話:「今年生日想過得有意義啲,過去都係同女仔friend吃喝玩樂,今次想唔同啲。」至於生日願望,就係希望《Z風暴》票房大賣:「我覺得我喺呢部戲裡面,我真係有一個角色,有要做戲嘅感覺。」咁以前嗰啲唔係咩?仲試過憑《低俗喜劇》爆炸糖奪金像獎最佳女配角喎,DaDa謙稱:「嗰次係好運多,因為嗰個係一個好角色,其實自已未開曬竅,仲學緊。上次係誤打誤撞,觀眾鍾意我個角色。」

又講番生日願望,會否想要個男朋呢?DaDa即決絕謂:「唔想!阻住曬,阻住好多嘢!」但佢之前係話過想搵另一半,是否復出後心態轉變了?佢話:「都係呢一年發生嘅事,令我珍惜依家有嘅,情人節都會羨慕人哋,但呢啲念頭一閃就過。依家主要都係陪屋企人,同家姐個女。」

講到斬釘截鐵唔要新戀情,是否之前曾受情傷?DaDa話:「冇喎!我我呢方面經驗不夠。」又再強調一次唔係受情傷:「依家未係時候(拍拖),直頭唔想添,影響工作。但如果拍拖,我一定會講,唔會收收埋埋。」



與盛君一齊出場時,DaDa似是下意識掩肚仔。





個肚仔真係好凸下喎!



幸而仲有黑絲補飛…



徐靖雯與鄭嘉穎



鍾意就快D Share啦!