網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月5日 星期三

[FACE 354] 要乜有乜 半年收 2跑車  Baby等黃曉明送獨立屋 曉明,Angelababy,Baby,黃曉明,MF,




上週五( 28日),黃曉明趁 Angelababy正日生日,喺大坑包起一間日本餐廳為女友開 party,離開時更首次公開拖手,高調肯定戀情。

真面目

要乜有乜 半年收 2跑車  Baby等黃曉明送獨立屋

剛於上週五( 28日)踏入 25歲的 Angelababy(楊穎),獲 36歲黃曉明人肉速遞來港包餐廳慶祝,更親自送上 200萬二手林寶堅尼跑車,土豪格盡現。

4年戀情終於浮上面,愈愛愈高調的「海綿蛋糕」,呢幾年對女友呵護備至,由名車、餐廳以至貝沙灣豪宅應有盡有。原來 Baby早於 12年聖誕節前許了 5個願望,除了 P牌想揸瑪莎拉蒂跑車,終極願望竟然係獨立屋一間!到週一( 3日)再有疑似結婚派對照流出,睇嚟 Baby間獨立屋好快到手!

其他影片

上年 8月考到車牌,黃曉明第一時間訂咗架全新 200萬瑪莎拉蒂跑車送畀 P牌 Baby。網上圖片

近年經常被人影到孖公仔現身的黃曉明同 Angelababy,拍拖接近 4年依然唔肯公開,收埋咁耐,「海綿蛋糕」終於等到適當時機,校啱女友 25歲生日肯定關係,有意義之餘仲夠曬 noise。

結婚派對?

上週五( 28日),聲稱要留在台灣拍廣告的黃曉明,瞞住女友靜雞雞來港,實則一早包定餐廳搞驚喜,不惜鬼鬼祟祟匿入 09年落地、二手價都要 200萬的林寶堅尼內等 Baby揭開,連人帶跑車送畀女友。

做完真人騷,網上即離奇流出兩人的激罕咀相,繼幾年前情人節由 Baby好友 Mikokokiki操刀、似足廣告硬照的 sweet攬錫相,週日又有另一輯在迪士尼拗腰啜嘴蜜照被放上 Instagram,張張攞你命!至週一( 3日)再有多張疑似結婚派對照「終極流出」, Baby坐正黃太,而曉明的好友亦留言稱:「終於公開……祝有情人終成眷屬!」

驚現「老婆」

週一( 3日)再有新相流出,相中黃曉明喺自己生日會上,捧住個似足結婚蛋糕嘅 3D蛋糕,上面有一男一女公仔,仲有個生日牌,最爆係下款竟然寫住「老婆」!莫非兩個真係結咗婚?

網上圖片

拎住手機喪影的 Baby,當日一身白色晚裝,話係婚紗都得喎!網上圖片

Baby同男賓客影合照,招呼周到。有曉明好友話:「終於公開了……祝有情人終成眷屬!」網上圖片

網上圖片

P牌揸超跑

被男友當公主錫到燶, Baby當然唔會輕易放過「海綿蛋糕」。 12年聖誕節前夕, Baby接受訪問時曾透露有 5個願望要達成,頭三個同工作有關唔使深究;另外則希望成功考車牌後得到一架瑪莎拉蒂跑車,以及買獨立屋畀屋企人住。

13年成功考到車牌的 Baby,冇幾耐已收到男友大禮, P牌揸超跑;同年傳黃曉明再一擲 2,700萬買入貝沙灣千呎豪宅畀女友,又有傳黃已在 Baby老家上海買了別墅做愛巢。不過 Baby講明要住獨立屋豪埋屋企人,難怪身家過億的黃曉明,今年初要同李冰冰夾份開火鍋店,撈多瓣幫補

200萬林寶

見到男友坐喺部林寶入面, Baby興奮到掩住嘴大笑,成班 friend狂影相,不過佢經理人 Kim(紅衫)似乎冇佢咁好氣!

送花做騷

當住大批記者面前,黃曉明拎住大紮玫瑰送畀 Baby,係就係 chok咗啲,但 Baby受喎!

Baby近年已完全融入黃家,今年初更同男友及未來老爺奶奶同遊青島及夏威夷。

明知 Baby有公主情意結,黃曉明特登抽時間陪女友去迪士尼玩,仲擺埋心形 pose合照留念。

半億冧女神

香港有林峯中千語 BB降狂送禮物冧女;國產男神黃曉明都唔弱,同 Angelababy拍拖唔夠 4年,又送名車又送豪宅,計埋限量版手袋、巨鑽、歐遊等「小禮物」,起碼花近半億!可能愛得太高調,唔少網友拎番兩人 N年前舊樣出嚟笑,仲祝佢哋早日生個「靚 B」,好葡萄喎!

豪宅

13年, Baby以 2,703萬買入貝沙灣一個 1,283呎單位,有傳係黃曉明背後揼水。

餐廳

11年, Baby豪擲百萬開「 Baby Cafe」,有傳亦係男友出錢幫佢做老闆娘。

靚車

除瑪莎拉蒂及林寶,黃曉明另外還買了一部價值 300萬的超豪保母車給 Baby在內地開工用。

手袋

11年 Baby生日,黃曉明周圍撲了粉紅色限量 Hermès手袋,炒價高達 13萬。



鍾意就快D Share啦!