掃呢頁CODE去手機

2014年3月6日 星期四

[FACE 354 專訪] 來自星星的前度 羅霖 星星,來追星星的你,羅霖,MF,




面對面

來自星星的前度 羅霖

韓劇大熱,羅霖也在追《來自星星的你》,說想看看年輕人現在流行甚麼。

91年當選亞姐冠軍、 96年和拍拖 5年的劉坤銘結婚,嫁濶少、做濶太、一口氣生了三個兒子,照劇本發展,結局該是「從此以後幸福快樂的生活下去」……

可惜這是現實世界,不是韓劇, 12年 10月,羅霖宣布與劉坤銘結束 16年婚姻,昔日愛侶現在溝通靠律師和菲傭,下次「約會」是下個月的家事法庭,一邊被前夫追討贍養費、一邊宣傳 23年以來拍攝的首部電影《愛•尋•迷》…… 48歲靠煲韓劇了解時下年輕人,因為她 48歲才向現實低頭重新走入社會。

離婚、工作、養家、育兒、打官司,甚至是第一次拍戲就要拍床戲、對手還是年輕自己 18歲的關楚耀,羅霖說都不難:「再攰,攬嚇三個仔就似叉足電可以再嚟過;拍戲,可以瞓身落去當自己係第二個人,最難,其實係唔明點解,一個曾經咁熟悉、喺身邊生活過咁多年嘅人,會變咗第二個、會變得咁陌生。」

又靚仔又有錢、學識淵博善解人意,仲要有超能力永遠在最危急關頭救你於水深火熱?對不起,現實世界裏來自星星的不是一個完美男人,而是你本來以為可以共度餘生的完美男人,脫掉外皮搖身一變恍如來自外星的陌生人……姊妹們,捨得醒未?

其他影片
闊太是角色

91年當選亞姐冠軍、 96年嫁人淡出幕前,短短五年,羅霖的演出經驗其實不多。不過七、八十後都該記得, 96年她加入《真情》扮演雙雙,與彩瑤(張慧儀)一齊爭阿海(黃智賢)。這段三角戀當年一樣被全城老嫩追到七彩,最後是雙雙移民加拿大,成全了阿海與彩瑤。

「呢樣嘢我要多謝無綫,公司同寶華姐(《真情》編審)真係好錫我,公司啱啱簽我做經理人約、畀我主持台慶又話要力捧我、本來阿海呢條線都安排最後同雙雙一齊,結果因為我要結婚,特登為我改劇本。呢個決定好大,我問過屋企人、又同司棋姐、家燕姐傾過偈,大家意見都好一致,事業我可以隨時投入,但好嘅婚姻錯過咗唔會遇到下一個,所以,我喺嗰年選擇咗結婚。」

婚姻到底是好還是壞,真得要走到最後一步才能找到答案,事業卻果然應驗了前輩們的話,隨時隨地能重新開始:去年獲才子陶傑邀請接拍《愛•尋•迷》,首次大銀幕演出就是 48歲失婚闊太搭上廿𡃁洗頭仔滾床單。不得不讚羅霖一個字:勇。勇在 48歲處女下海演床戲、勇在 48歲以前她的公眾形象正是闊太,一點不怕惹人無限聯想。

「有咩好怕?有咩好聯想?劇情入面個闊太有幾億身家,我邊有幾億身家?我唔係廿幾歲,做唔番啲純情𡃁妹,唯一係擔心屋企人點諗啫。我問過爹哋媽咪意見,佢哋話我大個自己揸主意,我又問過三個仔,大仔話:『有乜所謂,西片成日都係咁!』,二仔話:『片酬多唔多?』,細仔就問:『嗰個係唔係你男朋友?』、我話拍戲,唔係真,佢哋就畀我拍喇……我自己係咁諗,同三個仔都係咁解釋,媽咪唔係名媛、唔係 ball後、更加唔係明星,就係一個藝人囉!好似司機、護士一樣,藝人都係一份職業,唔係當年做唔到,𠵱家要證明啲乜嘢,就係遇上一個濶太角色、投入角色咁簡單,唔需要聯想。」

48歲第一次演電影,是才子陶傑首次執導的《愛•尋•迷》:「以前就話保守啫,𠵱家連花旦做電視都要除剩 bra,年代唔同,唔算好大膽啫。」

12年開始與劉坤銘分居,不過直至年尾還扮恩愛出席公開活動:「都要畀三個仔一段時間接受,唔可以一下子就搬出去。」

圖片

去年 3月向週刊哭訴:「冇福氣做闊太、冇攞過劉家一分一毫」後,即被前夫告誹謗:「我唔明兩公婆點解唔可以為啲仔做朋友、點解唔聽我電話乜都要經律師。」

我們相愛過

輕描淡寫處女床戲,事實上沒有羅霖形容得那麼簡單。尤其當年活躍娛樂圈的 5年間,演戲經驗加埋只有三部電視劇,九十年代的她,甚至還說簽約電視台、做藝人的首要條件是不拍吻戲。

「選亞姐,一聽到要喺西班牙公眾場合著三點式已經想退出。簽無綫拍劇,話到明唔可以性感、唔可以拍吻戲。我一直好保守、面皮又薄,選亞姐時仲未識劉生添,絕對唔係驚第時出嫁唔好睇,係受慣保護、過唔到自己嗰關。我爹哋係醫生、媽咪係護士、家姐大我歲半,媽咪佗我到 7個月就生我出嚟,因為早產、又因為有哮喘,自細就俾屋企當公主咁湊,瞓覺驚我唞唔到氣陪我瞓、食粒提子媽咪剝皮去核送到口邊、屋企冇請工人,家姐搶曬所有家務唔畀我掂,連大個返工做嘢,佢都係凡事諗我先,連買新衫都係畀我著先。 18歲讀完中學就做空姐、 24歲一選亞姐就做冠軍、然後結婚、生仔……係真㗎,我以前嘅世界幸運啲、簡單啲、畀我可以有選擇、可以留畀自己多啲底線。」

羅霖說開始變得硬淨,不僅僅是婚姻破裂以後,而是早於 17年前第一個兒子出生:「呢個係女人天性,知道個仔要依靠我,女人就自然變得硬淨。以前我俾人照顧慣,但係大仔兩歲時我哋喺新加坡生活,佢撞穿頭我第一時間唔係打畀老公,而係人生路不熟都自己送佢去醫院。同前夫分開、阿媽生瘤,我再難受、再難過都係匿埋喺廁所喊,或者三個仔上曬床自己返房喊……每日喊天光喊咗半年,都係因為啲仔,想做個好榜樣畀佢哋睇,話畀佢哋聽,咩事都好,都一定要企番起身。」

羅母今年七十多歲,十多年前患過乳癌,本來已經痊癒,去年又再發現新瘤。我問為甚麼,羅霖說:「因為呢兩年太多事情讓她煩心,好彩個瘤係良性。但係佢都仲係好擔心我嘅官司,下個月我又要上庭……」

91年 24歲的羅霖由 Nel Nel張學潤提名選亞姐:「我面皮好薄好細膽,做咗六年空姐辭職,都係因為怕鬼怕住酒店。」

94年過檔無綫簽約做親生女:「無綫對我好好,又拍月曆又畀我做台慶司儀,本來話力捧我,都因為我要結婚改咗《真情》劇本。」

去年三月接受雜誌訪問,羅霖說過沒福分做濶太、沒有收過前夫的贍養費等等,沒多久就收到夫家的律師信,告誹謗兼反向女方追討贍養費,十六年夫妻,現在聯絡一概經律師和菲傭傳話。即使如此,羅霖說還是記得對方當年的好處:「始終有相愛過,佢始終係一個心地善良嘅人、又係一個錫細路嘅好爸爸。我最記得係第一個仔出世,最溫韾、最充滿期待,兩個人嘅聯繫最多……」

我要的幸福

前夫從以前的好爸爸變得如何陌生,同樣不敢多說,因為動輒會收律師信。

「我媽咪由細就教我,一定要忍,忍嚇忍嚇就一世。但係試過搬去上海同我哋住咗兩年,連媽咪都話,畀我自己決定。三個仔比媽咪睇得更多,發生咩事,佢哋更明白,係細仔 8歲仲會問我同爹哋會唔會好番……我答佢冇可能,我同爹哋之間已經冇咗愛情。做夫妻十幾年,就算離婚,點解唔可以為咗啲仔繼續做朋友,我可以,但係佢唔得。我覺得呢段關係,佢似女人、我似男人,關係完全調轉……唔知咁講會唔會又收到佢律師信。」

分居以後有報道指羅霖瘟𡃁仔,羅霖多次否認離婚涉及第三者,不過她承認現在追求者眾,二十歲到六十歲都有。影樓裏,攝影師讚她性格外形都不像 48歲,我也說羨慕她現在還有市場,她聽了只是苦笑。

「有市場有咩咁開心?我呢個年紀先至離婚,自信變咗零至真。係同一個人白頭到老幸福、定係好多人追係幸福,你話呢?我嘅要求好簡單,淨係想搵一個可以終老嘅人,然後生活平淡、仔女聽話……下一世?唔好搞喇,做人一世已經夠辛苦。你喺窗口望出去,點解有啲人住高樓大廈、住別墅揸 Benz;有啲人係乞兒、做地盤,飯都食唔飽呢?命運生出嚟,係咁就係咁,唔可以同人比較,家家有本難念的經,你睇佢穿金戴銀,其實人哋要忍受幾多嘢你又知唔知?」

闊太流浪記

以前住西半山,羅霖現在住深井父母村屋家中,因為地方有限,只能帶最小的兒子同住。以前出入有司機坐 Benz,羅霖現在靠的士,離開時,我看著她腳下踩著五吋高踭鞋,與菲傭各分工提著一袋二袋,一步一艱辛走過凹凸不平的石路、穿過鐵閘、登上的士。

那一袋二袋都是羅霖為拍照自備的私夥,拍每張照,她都把頭髮梳到一絲不苟,把高踭鞋襯到絕,然後鋪開大堆耳環和頸鏈揀對字母鑲石的才上場。

即使流落到人間,行緊顛簸石路,濶太即是濶太,無論如何在鏡頭前得要閃令令。

羅霖現時帶著幼子搬回深井娘家:「過去兩年生活擔驚受怕……好多嘢講出嚟怕收律師信,而媽咪都因為太擔心而生瘤。」

與劉坤銘十六年婚姻,最大得著是三個兒子:「人哋話三個仔係負累,我話佢哋係恩賜至真,再難行,攬嚇佢哋錫嚇佢哋,又可以叉足電繼續行。」



鍾意就快D Share啦!