網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月19日 星期三

[FACE 356] 轉運 林寶接送 陪食 3粒鐘 蔡淇俊轉撈保險冧闊太 蔡淇俊,MF,




長達 3粒鐘的晚飯之後,行去停車場期間,蔡淇俊仍然雞啄唔斷,好吹得!

真面目

轉運 林寶接送 陪食 3粒鐘 蔡淇俊轉撈保險冧闊太

出道有「翻版霆鋒」之稱的蔡淇俊,高大靚仔,出道時孭飛拍過《赤沙印記@四葉草.2》、又曾受力捧演處境劇《同事三分親》,可惜在新劇《叛逃》和《飛虎Ⅱ》已淪陷到大茄角色!

捱足 12年點會唔心淡,最近操肌做大隻仔的蔡淇俊,原來已由「親生仔」轉為普通藝員約,私底下更搵定後路,轉行撈保險。本刊早前直擊蔡淇俊跟一位周身名牌的闊太共進燭光晚餐,係唔係 sell保險就唔知,不過餐飯就食足 3粒鐘,飯後仲有林寶接送,認真架勢。所以話,靚仔幾時都係著數啲嘅!

29歲蔡淇俊出道至今發展平平,近年仲愈撈愈黴。前路茫茫,蔡淇俊約滿無綫經理人合約後,曾試過推銷 nu skin美容減肥產品,去年更轉行做保險,懂得精打細算又有靚仔本錢,冧爆闊太客仔。

蔡淇俊靠樣搵食,一得閒就會跑步加健身,時刻保持至 fit狀態,差唔多 6呎嘅蔡淇俊,型過唔少小生㗎。

04年,蔡淇俊因拍《四葉草》而認識陳自瑤 Yoyo,有傳他介入 Yoyo和阿感的戀情,令二人分手收場。 Yoyo現已成為當紮小生王浩信愛妻。

餐廳玩手指

「阿俊𠵱家係普通藝員約,鬼咩!拍親都係大配角,所以走咗去做保險。阿俊高大靚仔,只要把口 sell得,一定可以搵到錢,佢好勤力做 gym做 facial keep住自己,好似撈得唔錯。」知情人士透露。

本月 1日,晚上 8時多,本刊撞正蔡淇俊和一名打扮光鮮的闊太,在尖沙咀一間高級意大利餐廳共享晚餐。整個飯局長達 3粒鐘,蔡淇俊全程望實對方,一言一語逗得闊太不時大笑,其間蔡淇俊更用手指撩對方的手指,可見關係熟絡;而到埋單環節,闊太就搶住出手,蔡就繑埋雙手;晚飯過後,兩人由商場步行至停車場,闊太揸住架林寶堅尼,做埋柴可夫司機接送。

兩人在餐廳不時抬住頭深情對望,蔡淇俊仲出埋「指功」,女人真係好難抗拒嘅。

靚太埋單

轉為普通藝員合約後,新劇跌到五、六線,轉戰保險行業可能搵得仲多,呢餐闊太搶住埋單,蔡淇俊又慳番餐。

「最緊要賺到錢!」

蔡淇俊正為新劇《再戰明天》開工,只有普通藝員約,工作量自然不多,平日有跑步和健身,以保持健碩身形,加上面部勤保養, 29歲的他仍能保持青靚白淨兼大隻仔的身形。

本刊週一( 17日),致電曾與蔡合作的姚子羚,問到有關他轉行做保險一事,她說:「我只知佢賣 nu skin嘅嘢,冇幫襯過佢,自己有買保險,不過就唔知佢做保險。」至於另一好友徐榮說:「我自從拍完《愛.回家》,少見咗佢,所以唔知佢係咪做保險,做都冇所謂,最緊要賺到錢!」當事人蔡淇俊則回應本刊說:「其實 4、 5年前無綫同我傾約嗰陣已經轉咗普通藝員合約,𠵱家拍劇為主,冇做保險嘅嘢,不過好多年前已經考咗保險牌。嗰日同我食飯嗰個係好朋友,識咗好多年!(當日佢埋單,又揸靚車住獨立屋喎?)有冇錢唔知,總之佢環境好過我!自己都仲好有心㗎,會繼續留喺無綫拍劇。」啱嘅!無綫捧唔起,只好靠自己!

徐榮:「做都冇所謂,最緊要賺到錢。」

姚子羚:「我只知佢賣 nu skin嘅嘢!」

超跑車主豪住億半獨立屋

闊太所揸的橙色林寶堅尼,據資料顯示是由一位叫林岱的男士登記,林岱現為 10間有限公司的主席,手持超過 3億物業,過去一買一賣賺取 1億多盈利。林岱更和一女子卓淑卿曾聯名持幾個物業,而林岱亦有一妹。

闊太做埋柴可夫司機,揸住架橙色林寶堅尼接送,排場十足。

本刊查證後,橙色林寶堅尼的登記人叫林岱,而登記地址在上水的禦林皇府,以林岱的公司持有,此物業市值$1.5億。

林寶超跑嘅車主林岱,手持 3億幾物業,過去售出 11個物業,賺 1億幾,圖為林岱與其妹林寧。

愈撈愈黴

02年藝員訓練班出道的蔡淇俊,雖然有「翻版霆鋒」之稱,但無助演藝事業,入行近 12年,最為人熟悉作品只得《赤沙印記@四葉草.2》和《同事三分親》,之後仲愈撈愈黴,由高峰期男二跌到大茄。

'04擔正

04年,蔡淇俊首次擔正,與司徒瑞祈及陳自瑤等合演青春劇《赤沙印記@四葉草.2》,當時有「翻版霆鋒」稱號。

'07力捧

事隔 3年,曾勵珍親自欽點演出 364集處境劇《同事三分親》,蔡淇俊拍住一姐關詠荷,第二次擔正男主角。

'10-'13大茄

蔡淇俊轉為普通藝員合約後,拍劇出鏡機會每況愈下,於《巨輪》一劇更淪為大大大茄。



鍾意就快D Share啦!