網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月19日 星期三

[FACE 356] 樂基兒做老闆升 cup 樂基兒,基兒,MF,




有圖有真相, Gaile話自己肥咗 5、 6磅係真㗎,面同手臂脹曬。

FBI

樂基兒做老闆升 cup

唔少港女都以嫁得出為終身成就,但其實冇老公嘅日子都可以好 happy。好似樂基兒( Gaile)咁,同黎明離咗婚,可以四圍遊山玩水,生活仲 happy過做黎太,得閒返香港出騷幾個鐘又執 50萬,勁爽。

肥咗 5、 6磅嘅 Gaile上圍明顯升 cup。 FBI問佢最近感情生活如何, Gaile笑笑口答:「 I don't know,呢啲嘢唔答喇!」

唔靠男人, Gaile靠自己一樣搵到錢,最近佢仲準備推出自己設計的首飾,不過就係因為做老闆,呢輪成日開會,坐得多又食多咗零食,所以上星期 Gaile返香港出席活動時, FBI發現佢面同手臂都肥曬,「呢輪係食多咗零食,阿媽都問我做咩有肚腩?」不過肥咗嘅 bonus係上圍都大埋,所以 Gaile都升咗 cup,仲好睇啦。

似乎對首飾生意好認真,除咗親自示範,仲將開會情況 po上 Instagram,睇佢拎滑浪板就見得多,計數機真係第一次見。

《蘋果日報》圖片



鍾意就快D Share啦!