網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月19日 星期三

[FACE 356 專訪] 坐上紅 Van食燒賣 文詠珊 文詠珊,MF,




面對面

坐上紅 Van食燒賣 文詠珊

上月尾生日收到車價 230萬林寶做禮物的 Angelababy,大街大巷獲男友黃曉明連人帶車速遞上門,當一眾港女恨到流曬口水之際,突然又被踢爆早於一個月前已得知有車收,仲係張智霖揸夠唔玩的舊款超跑,都咪話唔瘀皮。

同樣 25歲的文詠珊( JM),與 Angelababy同期出道又是曾經一度的閨蜜, JM沒有億萬小生男友包餐廳做大龍鳳、更沒有福分收三手林寶。

剛去完巴黎時裝周,這天入到將軍澳「壹傳媒」大樓的 JM說:

「我份人好簡單,唔需要呢啲,我鍾意自己賺錢買嘢!」

的確,準時到達做訪問的 JM,望著眼前 11蚊 4粒的小食部燒賣,笑得比見到林寶即刻開眼的 Baby更真更純。

林寶同小巴, JM被選中坐上了《紅 Van》,起碼開往過柏林之路;自己賺自己買,燒賣都分外好食。

小巴有火花

食粒燒賣都冇時間的 JM,強調自己近來很忙,「前排去完柏林做影展,上個星期去咗巴黎 fashion week,嚟緊又要忙住宣傳新戲,有排忙!」

令 JM忙到甩轆的新戲《那夜淩晨,我坐上了旺角開往大埔的紅 Van》,早前入圍「第 64屆柏林國際電影節」全景單元,雖然輸畀埃塞俄比亞電影《 Difret》,不過這架由 MK開出的紅 van,卻將出道時形象 MK的 JM,第一次載到歐洲舞台,連美國雜誌《 Variety》亦點名讚 JM演技掂。

「第一次參加外國影展,感覺到觀眾同傳媒都好尊重演員,原來外國人都會對香港題材的電影有興趣。未接套戲前,我已經睇過小說,覺得劇本好吸引,點知冇耐導演陳果就搵我演 Yuki(女主角,性格神經質,同男主角黃又南有感情線)!其實呢套戲好特別, 17個人在小巴入面,戲分對白都好平均,冇話邊個特別搶,反而令我感受到成個團隊的火花!」

唔係特別多戲特別搶鏡,依然獲得外國傳媒點名畀 like,換言之,即係 JM真係做得好出色?「我自知經驗唔夠,所以每次接到角色,我都會花時間揣摩,諗嚇點樣加少少小動作同語氣,去令個角色更有個性,又會盡量同導演溝通。例如拍《大追捕》要一人分析兩角,我真係閉關 3個月入戲同練琴,效果未必係完美,但至少我自己滿意。」

JM在《紅 van》中飾演「恐怖 Yuki」,神經質兼帶少少靈異元素,角色性格咁突出,難怪外國傳媒特別留意。

JM同導演陳果(中)從未合作過,但陳果竟然主動搵 JM,仲安排佢做女主角,帶佢去柏林行紅地毯。《蘋果日報》圖片

Baby係普通朋友

JM同 Baby的少女時代,可惜兩人事業愈走愈遠,孖妹友情不再。《蘋果日報》圖片

再努力做好自己,但始終拍來拍去仍然是本土小品居多,比起 Angelababy拍親都係大片,早已榮升「億萬女星」,羨慕嗎?

「億萬女星有邊個唔想做?我都好想,但真係要等機會。我唔係角色唔啱都去接的人,我都想有機會衝出香港,唔係淨係北上,甚至亞洲、歐洲都想去,不過一定要有好劇本先得。之前都有幾個內地劇本搵我演,不過公司同我覺得角色、發揮等各方面都唔太合適,所以推掉唔拍。」

同年出道,大家都係 25歲,唔計獎項人氣同其他成就,單睇微博粉絲人數, Baby有 3,929萬(比 G.E.M.的 837萬更多), JM只得 44萬。唔覺得行得比「好姊妹」慢嗎?

「我唔 care外界點睇,我唔鍾意同人比較,呢行係長途賽,可以由 model做到今時今日有得拍戲已經好意想不到,快同慢唔使 take it serious,最重要係行到最後會點。話唔定我呢一兩年遇到個好劇本,突然好多人識呢?我唔識得用旁門左道、亦唔會諗不切實際的事,每個人性格唔同,作風同目標唔同,我係一個我行我素的人,總之我𠵱家做每一件事都係我想做,最緊要唔會後悔!追其他人的步伐係好辛苦,好多事要講天時地利人和,再加自己努力同運氣先得!」

講運氣,相信 JM自己都唔否認, Baby確係好運得多。 JM 09年簽約黎明旗下做「模 Art」,可惜雷聲大雨點小, 5年來進步不大,有傳將過檔新公司;相反, Baby有個進取的經理人幫手開拓國內外市場,更有大大個海綿蛋糕做靠山、做盲公竹。識於微時但現階段明顯高下立見,今時今日仍然可以以姊妹相稱嗎?

「我同 Baby𠵱家唔算係好 close的朋友,只可以話係普通朋友,太耐冇見喇!當初大家都細個,又有個細佬,覺得兩個人的背景都好似,自自然然就啱傾玩得埋;但呢行太多是非,又有外在因素令我同佢有誤會,加上工作太忙,慢慢就開始疏遠。緣分呢樣嘢,都冇話可唔可惜!」

男友唔一定要靚仔

Angelababy有男友送車送樓,其實 JM都唔弱,同佢傳過緋聞的,大部分唔係明星就係富二代,由前度李冠鋒開始, Moiselle太子爺陳柏熹、「翻版李準基」衞以德(圈外人、製衣廠太子爺)同餘文樂,最新鮮熱辣仲有謝霆鋒。

「係傳媒寫佢哋有錢啫,你又知佢哋有?我唔係鍾意收貴重禮物的人,我寧願諗點樣好好賺錢,買自己鍾意的;我份人好簡單,朋友話我鱷魚頭老襯底添!平時唔開心,我會一個人揸車兜風,或者食嚇甜品焗嚇蛋糕,好快就冇事!

「我可以好坦白同你講,我𠵱家真係冇拍拖。自從(跟李冠鋒)分手之後,我就一直單身,話時話,咁耐以來都冇試過單身咁耐。做呢行要搵男朋友真係唔易,連食餐飯都要俾人影,佢真係要好愛好愛你先忍受得到囉!」

圈中人一定習慣面對鏡頭,謝霆鋒適合嗎?

「同霆鋒係好朋友,呢刻冇事需要回應。其實我搵男友最緊要啱 feel,點解一定要靚仔先?靚仔係會加分,不過如果性格唔夾,幾靚仔幾有錢都係假」

對感情事答得大方得體,即使面對多年來的負面新聞, 25歲的 JM繼續睇得開。

「好似前排有報道話我去蒲蘭桂坊飲醉酒,搞到我朋友要爆樽保護我,其實我只不過係朋友生日會飲咗少少,未至於醉,我記得我當時仲識自己行添!不過我明白傳媒一定係要咁寫,唔通話我去蒲但好清醒咩?冇所謂啦,反正係娛樂新聞,最緊要娛樂到讀者啫!」

JM在《大追捕》中,一人分飾母親及女兒兩角,可惜當時並未獲任何獎項。

黎明 09年將 JM收歸旗下, JM大讚對方從來唔擺老闆款,性格 friendly,而且非常尊重佢意願,例如唔會迫佢唱歌喎!

JM同前度李冠鋒青梅竹馬,感情好到曾經同居, JM又幫男友睇鋪,但始終因為性格不合而分手。網上圖片

與模 Art的深宵電話

訪問當日時間唔夠, JM助手應承第二日下午電話補問。

結果,電話補問於淩晨 2時 49分進行。幸好,做得記者捱天光係平常事;幸好, JM都相當配合,傾足個幾鐘先收線,而且態度良好,「唔好意思呀,朋友生日食飯夜咗,又要車埋班女仔朋友返屋企,你有咩想問?慢慢傾」

可以半夜三更同「模 Art」煲電話粥,抵嘅!



鍾意就快D Share啦!