網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月26日 星期三

[FACE 357 外地娛樂] 見你一面 上海騷炒貴 20倍 金秀賢女飯獻身保安求入場 金秀賢,MF,




上週日( 23日)金秀賢在上海體育館舉行第三場 FM,梳番「都敏俊 C」頭嘅金秀賢一出場, fans已經失控嗌足 2個鐘。《蘋果日報》圖片

真面目

見你一面 上海騷炒貴 20倍 金秀賢女飯獻身保安求入場

幾乎冇中國人唔識的「都敏俊 C」金秀賢,本月中在自己地頭首爾完成頭站亞洲巡迴見面會( Fan Meeting)後,上週四( 20日)在首爾拍廣告至淩晨,即飛台灣舉行第 2站 FM,他的魅力成功引來過千 fans接機,迫爆台北桃園機場。

台灣 fans癲?國內原來更瘋狂!週日( 23日)於上海體育館(上海大舞台)舉行的第 3場 FM,門票不但被炒高近 20倍,門票由 1,280「人仔」炒上 2萬 5「人仔」一張;更離譜的是有買不到門票的 fans,甘願向會場保安獻身,來換取入場見金秀賢的機會,道德淪亡呀!

一套《來自星星的你》令飾演「都敏俊 C」的金秀賢紅遍半個亞洲,去到邊都萬人空巷。上週五( 21日)金秀賢先在台灣舉行第 2場 FM,翌日轉飛上海,週日( 23日)準時晚上 7點在上海體育館(上海大舞台)舉行第 3場 FM。

《蘋果日報》圖片

同首爾、台北一樣有跟 fans的互動環節,呢一節要金秀賢同 fans做番都教授同千頌伊喺《星星》其中一幕,搣女方塊面。呢位被金秀賢搣面珠嘅女 fans,估計返到屋企都唔想洗面。

千二炒上二萬五

「 2014金秀賢亞洲巡迴演會」門票開售至今,無論邊個城市門票都被黃牛狂炒。台北門票由最平的 1,200新台幣(約 300港幣),炒到 1萬新台幣(約 2,500港幣),炒高 8倍有多。上海更厲害,最貴門票 1,280人民幣被炒高至每張 2萬 5人民幣,足足炒貴近 20倍。 3,000張票開售冇耐便沽清,為咗見「都敏俊 C」, fans多多錢都肯花。

之不過大嗱嗱 2萬 5「人仔」真係唔係個個 fans畀得起,想見金秀賢就要用另類方法。網上更流傳有遠道來上海,為見金秀賢一面的內地少女,由於買不到門票, FM舉行當日主動向會場保安提出發生關係來換取入場機會,此風不可長。

爆少女獻身

為咗見偶像,𠵱家啲 fans真係可以去到好盡。微博流傳在上海 FM舉行當日,就有位冇票喺手嘅少女,開出驚人要求,以肉體換保安哥哥讓她進場。

23/3上海 FM

網上圖片

喺上海體育館搞 FM,金秀賢冇用盡會場座位,當晚只有 3,000位 fans憑票入場,所以門票一早沽清。

金秀賢於台北開 FM前一晚,到 101大樓的鼎泰豐食小籠包,門口俾近千 fans及傳媒塞住,食客完全冇法進入。

台灣《蘋果日報》圖片

台灣《蘋果日報》圖片

網上圖片

前後已經整過 3次蛋糕,金秀賢如果想唔做明星,做西餅師傅都應該難佢唔到。

21/3台北 FM

網上圖片

之前去南京俾空姐偷影到機艙打機。教授今次醒咗,由台北出發到上海,一個人坐喺位乖乖哋,身邊個橙黃色頸枕似乎係教授私夥。

FM場場一樣

月初去咗南京為《最強大腦》錄影,上週五( 21日)終於播出。由於當日錄咗 6個鐘,金秀賢有好多小動作都可以喺節目睇到。網上圖片

個個為見男神一面出盡法寶,金秀賢在 FM當然施展渾身解數滿足 fans。

上週五( 21日)和上週日( 23日),金秀賢分別在台北國際會議中心,和上海體育館舉行 FM。跟首爾的頭場 FM一樣,繼續「都敏俊 C」上身的他著西裝配波鞋,出場先唱出慢歌〈 Dreaming〉,在上海場時更用上海話說:「我愛你們!」冧爆 fans。

其後金秀賢照舊抽粉絲上台玩遊戲,搭住 fans膊頭,攬住 fans條腰已經令全場勁 high。唱完〈 Nobody〉等 3首歌後再一次廚師上身,整蛋糕給當日生日的男 fans食。

之前一日,金秀賢在台灣時,便自爆食了小籠包和鳳梨酥,「才過了一天我就胖了,要是我胖得像豬,你們還會愛我嗎?」不過週日在上海亮相,都教授仍然狀態勁 fit, FM最後同樣以《星星》插曲〈你家門前〉作結尾,都教授同時眼濕濕地說:「時間過得太快,又要跟大家再見,但一定有下次!」雖然嚟緊的廣州、北京、泰國、日本和印尼 FM流程都應該大同小異,但相信都教授 fans仍會百看不厭。

全智賢 8分鐘袋 800萬

除咗金秀賢,《星》劇後「千頌伊」全智賢都落力吸金。繼早前在韓國出席代言雪櫃活動後,上週五( 21日)早上,全智賢由韓國直飛上海出席護膚品牌活動,原定 2點開始的活動結果近 3點至開始,全智賢曬住美腿出場,仲用普通話講:「大家好,我是全智賢!」可惜女神只亮相 8分鐘便走人。據知全智賢今次的酬勞達 800萬人仔,咁咪即係亮相 1分鐘袋 1百萬?

一早由韓國出發,身為國民女神的全智賢狀態大好, 8百萬都值!

千頌伊帶 hit咗食炸雞啤酒潮。活動結束後,大會話全智賢安排咗炸雞啤酒畀記者。不過啤酒係「青島」啤,唔係韓國啤。《蘋果日報》圖片



鍾意就快D Share啦!