網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月26日 星期三

[FACE 357] Angelababy煞科照交戲 lababy,爸爸去哪兒,Angela,Angelababy,MF,




記者上身?

雖然 Baby同 Sammi年齡差一截,不過佢哋喺現場都表現得好老友。做訪問時 Baby仲會幫 Sammi揸埋咪,識做到呢。 Sammi話呢個係一個好開心嘅組合,特別係家輝,「拍戲時我已經好忍得笑,但見到佢就成日忍唔住笑。」

FBI

Angelababy煞科照交戲

卓韻芝做導演嘅《失戀急讓》搵咗張家輝同鄭秀文等重量級好戲大星擔正,第二女主角就用啱啱生日收完大禮嘅 Angelababy。上週四( 20日)「失」片煞科, FBI都有去探班。

成功谷到眼淚, Sammi即刻加以安慰;戲入面做 Baby繼母嘅 Sammi現實都好肉緊 Baby喎。

講開好戲,原來 Baby都好好戲。話說當晚拍完最後一個 shot,張家輝、 Sammi、卓韻芝同埋 Baby就好興奮咁攬埋一嚿畀記者影相。終於拍完高興好應該,但 Baby就誇到眼泛淚光,充分表現出佢對劇組嘅不捨。繼「驚喜」收車後再展好演技, 25歲 Baby真係大把前途。

谷眼淚

有得收工個個都笑曬口,反而 Baby就眼有淚光,啲戲同收架林寶嘅時候一樣咁好。

《快樂男聲》嘅歐豪都有份演《失》片,今次仲可以同 Baby演一 pair。



鍾意就快D Share啦!