網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月26日 星期三

[FACE 357] 億萬張衞健食廿蚊粥 MF,




雖然喺內地拍劇搵埋唔少,手持過億物業,但 Dicky都好慳家。呢日佢同媽咪幫襯每碗粥廿蚊有交易嘅海皇粥店,埋單 1百蚊唔使。

FBI

億萬張衞健食廿蚊粥

自從去年張衞健( Dicky)媽咪余嘉碧喺洲際酒店遊水時不慎遇溺昏迷, Dicky就事事以阿媽行先。上週五( 21日) FBI就喺美孚撞見 Dicky陪住媽咪幫襯平民粥店。

最近被爆身家豐厚,啱啱花 5千幾萬買入豪宅嘅 Dicky同媽咪坐咗喺粥店嘅卡位。 FBI見 Dicky好細心咁問張母食乜,關懷嘅程度,只係爭在未幫張母吹凍碗粥。

雖然去年因遇溺入過醫院,不過經 Dicky細心照顧張媽媽後,張媽已經好番曬,呢日精神睇落唔錯。

早排 Dicky用咗半個鐘,就豪掟 5千幾萬買咗跑馬地雲地利道雲暉大廈一個千五呎單位,唔聲唔聲嘅張衞健其實一早係圈中富豪。《蘋果日報》圖片



鍾意就快D Share啦!