掃呢頁CODE去手機

2014年3月26日 星期三

[FACE 357] 勁降呢 奀星價續 TVB 楊思琦慘做鍾嘉欣細媽 TVB,思琦,鍾嘉欣,楊思琦,MF,




雖然被 TVB打壓,人工大跌超過 3成,但思琦妹話:「我好愛 TVB,都想繼續留喺無綫。」

真面目

勁降呢 奀星價續 TVB 楊思琦慘做鍾嘉欣細媽

育有 2歲女兒卓穎的楊思琦, 7月將約滿 TVB,近日開始洽談續約,可惜無綫冇體諒思琦妹壓力,乘機壓價要她減人工,除踩楊思琦是單親媽媽失去觀眾緣,又數落冇家庭市場兼不再少女 feel為理由,提出減價三分一至奀星價續約。

馬死落地行,焗簽嘅思琦妹更被安排做鍾嘉欣細媽,爭 5年咋,陰功!

無綫繼續一台獨大,藝員冇出路,近日傾續約時紛紛被壓價,其中要獨力養女的 35歲楊思琦亦被打壓。據知與楊思琦傾續約的並非樂易玲等高層, TVB藝員科經理何其穎將思琦原本每個騷 3千元大減三分一至 2千,即係接近「𡃁妹」李綺雯及姚子羚等級數,而且傾談內容極之刻薄。知情人士透露:「何其穎同思琦妹講:『 sell你親子又唔係,少女又過咗、又冇乜劇上,你個位置都好尷尬嚇!』講到咁,思琦妹邊有得出聲吖!」

楊思琦與吳帥(右圖)分手,雖傳吳帥一直沒有盡父責,但思琦仍經常曬與 2歲愛女楊卓穎的美滿生活照,現實上卻遭公司壓價,生活艱難呀!

楊思琦前年由美國洛杉磯返港好大陣仗,無綫樂易玲和經理人專程接機,𠵱家就大跌價。

望留喺無綫

雖然楊思琦做過女一又叫紅過,但近年因感情問題而形象大跌,即使產女後重返 TVB已 2年,但重用程度已大不如前。復出兩年才拍到劇集《大藥坊》,在劇中更要演阿媽級,飾演下月就 30歲的鍾嘉欣細媽,做韓瑪利老公杜燕歌「妾侍」,打扮老成,戲分不多。

據知楊思琦復出後接商場騷亦被壓價,每次只得 1至 2萬,而最近在電影《黑色喜劇》中演出,更只得 6,000蚊一日。

上週六她出席一個兒童學習中心活動時回應:「我知大家好關心,個約仲傾緊,到時話畀大家聽啦。」問到被 TVB壓價,是否寧願返內地發展,她就強顏歡笑地說:「冇啲咁嘅事!我好愛 TVB,當然大陸都係可以發展得好好嘅地方,但會考慮喺無綫囉。」至於超平價接騷,她表示:「係人都想用平啲嘅價錢㗎啦,幾錢我唔清楚喎,公司接嘅。」她承認 TVB暫時未安排新劇給她,認為在《大藥坊》演妾侍是一個挑戰,唔介意咁話,思琦姐勝在 EQ高囉!

加咀戲

網上圖片

錢國偉與思琦有一場床上戲,錢導更臨時要求加接吻戲,明益自己。

冇怨言

《蘋果日報》圖片

楊思琦甚少拍電影,近期上映的《黑色喜劇》中要演性感尤物,雖然只係收 6,000蚊一日,但早前喺首映禮上仍然著到鬼咁性感兼俾肥導演錢國偉攬實,堅專業㗎!

做嘉欣媽

思琦妹復出後首部劇集《大藥坊》做鍾嘉欣細媽、杜燕歌妾侍,同三線敖嘉年有感情線,完成《大》劇後,她表示無綫未有新工作給她。

楊怡起飛腳失敗

無綫現花旦荒,楊怡的去留問題受樂易玲重視;而一度傳離職的經理人嘉莉(箭嘴)留任,亦有助留住楊怡。

所謂同人唔同命,楊怡將於 4月約滿,有傳楊怡想仿效佘詩曼提出 5千萬簽 3年天價續約,要求拍內地劇,無綫則還價 3千萬簽兩年。

但據知楊怡其實跟佘詩曼在內地的叫座力差天共地,一直只得兩間內地中小型公司向她招手,在冇選擇下,早前楊怡已跟 TVB達成續約協議,據知 TVB亦對楊怡從優,拍劇酬勞加至 2萬一集,已算是花旦之冠! 3千萬?梗係冇啦。

單親要剝

單親媽媽在娛樂圈的確幾難捱,好似曾經息影嫁人的羅霖和模媽 Mia(陳靜儀),都要靠性感剝衫賺錢養家,希望楊思琦唔使行呢步!

羅霖出浴

48歲羅霖育有 3名兒子,去年結束與劉坤銘 17年婚姻,毅然復出接拍陶傑的《愛.尋.迷》,與關楚耀有多場咀戲及床戲,羅霖拍之前仲要開家庭會議,得到囝囝同意才接拍。

Mia全裸

25歲模媽 Mia有一仔一女,與老公莊家傑離婚後為養育兒女成為𡃁模,出過多本性感寫真,在《喜愛夜蒲 2》中飾演私鐘妹更全裸上陣,前夫則與《求愛》 Whitney結婚兼已宣布有喜,預產期 7月。



鍾意就快D Share啦!