網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月7日 星期一

宣傳新戲 為七呎高盔甲揭幕 丹爺:點解會咁高0架? 丹爺,甄子丹,




宣傳新戲 為七呎高盔甲揭幕 丹爺:點解會咁高0架?

2014-04-06 18:25:00



甄子丹做得大俠多,喺《臥虎藏龍2》就要做講英文嘅大俠,又幾特別喎。

「宇宙最強」甄子丹今日帶埋老婆汪詩詩﹑聯同王寶強及莊思敏等,喺觀瀾湖宣傳《3D冰封俠:重生之門》。

丹爺翹實太太sweet sweet到場,佢哋又喺現場打手印,以及為戲中盔甲揭幕,不過一揭開個成7呎高嘅盔甲時,丹爺就條件反射咁問:「點解會咁高0架?」,司儀就即刻答話:「你嘅氣場高過佢。」嚟0氹返丹爺開心。

丹爺話要表揚電影公司,因為除咗用好多錢喺隧道口買廣告位宣傳之外,又搭大型青馬橋佈景拍攝,不過對政府好多時都唔配合電影業就有微言,佢話:「呢個問題我哋面對咗好耐,好多方面政府都唔係好支持,咁對香港電影文化係好可惜嘅事。」

早前丹爺宣佈同荷李活經理人公司CAA合作嘅佢又話,對方4年前已經搵自己合作,今次真係好有誠意喎,佢又話唔刻意一定要拍西片,不過《臥虎藏龍2》就係著古裝講英文,佢話大俠就做得多,不過咁做又未試過咁話,佢仲話套戲7月就開拍喇。



丹爺翹實太太到場,大曬恩愛。



丹爺對政府好多時都唔配合電影業就有微言。





丹爺為七呎高盔甲揭幕。



7呎高嘅盔甲。



鍾意就快D Share啦!