掃呢頁CODE去手機

2014年4月4日 星期五

[忽然1周 975] 哥哥離世 11年 唐唐有嫩男陪打波 唐唐,唐鶴德,BKD_S,MW,




跑馬地練波

已經 5字頭嘅唐唐,面容有啲憔悴,但打波有氣有力,經常跳飛扣殺,反而嫩男喺場邊行嚟行去,掛住傾電話。

媽咪姐

哥哥離世 11年 唐唐有嫩男陪打波

由零開始,偷偷想到落淚! 03年 4月 1日傍晚 6時 43分,哥哥(張國榮)喺中環文華酒店躍下輕生,大家一定唔會忘記呢一年嘅愚人節。











哥哥離開咗我哋 11年,但大家依然好懷念佢,哥哥嘅摯愛唐唐(唐鶴德)都一樣,傷痛 11年,今日依然單身。不過媽咪姐早前見到唐唐暫別傷痛,到跑馬地打羽毛球,在場仲有一位六呎嫩男!

球場上,瘦削嫩男不時扯起件衫,搞到唐唐打波都打到分曬心。後來佢走咗,可以專心打波嘞!

唐唐司機原本諗住車嫩男,車門都打開咗,不過最後佢都冇上車,轉搭的士。

北角又打

即使沒有嫩男陪打羽毛球,唐唐一星期至少都打三次羽毛球,風雨不改。這天就約咗女教練喺北角渣華道室內球場練習。

其實羽毛球係哥哥同唐唐嘅共同興趣,以前成日約埋波友操波。現在,物是人非。

當日約下午三時,唐唐坐哥哥生前一直沿用嘅「 339」車牌黑色車,由大潭寓所出發去跑馬地室內運動場。原來係約咗一位女士打羽毛球。本來打波冇乜特別,但睇睇嚇發現,有位廿幾歲嘅六呎嫩男一直陪住唐唐打波!佢全程冇落場,純粹陪打,做嚇啦啦隊幫唐唐打氣咁啦。媽咪姐見佢哋不時有眼神交流,有時又會傾兩句,嫩男仲無端端扯高件衫騷腹肌㖭!過咗一粒鐘,當大家以為佢哋有下場嘅時候,嫩男獨自離開球場,散水!唐唐嘅司機好識做,想車佢走,不過型男最後都係搭咗的士,返咗大坑屋企。

每年 4月 1日,中環文華東方酒店都會俾哥迷喺酒店旁擺放鮮花致祭。周二( 1日)傍晚 6點幾,世界各地嘅哥迷包括北美、中國、日本、韓國等都有送上鮮花,現場亦有大批哥迷徘徊懷念哥哥。

周二( 1日)晚上 6:43pm,康樂廣場舉行默哀晚會,有近二百哥迷在場悼念哥哥。天空下著毛毛細雨,令氣氛更傷感。當現場播放 Leslie歌曲時,多位哥迷都忍唔住流淚。

唐唐雖然有嫩男陪打波,但媽咪姐一心相信佢哋只係普通朋友啫。因為唐唐如果要搵番「哥哥」級數嘅男人,其實好難。唉,風繼續吹,不忍遠離。

哥哥, miss you much!

群星念哥哥

03年,張國榮義助 Twins拍 MV〈你最紅〉,成為佢最後一次拍攝的 MV。今年阿 Sa就喺微博 post出當年片段,欷歔。

有啲估唔到古巨基都係哥哥忠實粉絲。佢喺網上 post出哥哥絕版大碟,仲連自己嘅微博頭像都變為哥哥張相。



鍾意就快D Share啦!