網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月4日 星期五

[忽然1周 975] 吳卓羲獨霸樂易玲 吳卓羲,樂易玲,MW,




吳卓羲同樂易玲一見面,即刻親熱互攬,寒暄一番。

媽咪姐

吳卓羲獨霸樂易玲

大台近年鬧小生荒,班小生明知自己搶手,梗係個個都想話事。嗱,啱啱吳卓羲同陳展鵬又因為新劇戲份問題鬧不和,不過話曬係男人,當然唔會當眾嗌交嘅!早前喺大台宣傳活動上,就見吳卓羲攬實高層樂易玲唔放,連「好兄弟」林峯想埋去黐兩句傾嚇都無機會呀! Well,佢之前成日北上拍劇,依家梗要「收復失地」啦。

大家可能會問,樂易玲唔係失勢咩?嗱,正所謂「爛船都有三斤釘」,何況攬完樂小姐,再去黐得勢嘅余詠珊都仲得喎。唱 K,醒呀!

愈黐愈埋

兩人愈傾愈埋,由寒暄變成親密耳語。

當日宣傳活動,林峯都有出席,但因吳卓羲同樂易玲傾到雞啄唔斷,搞到林峯都埋唔到身。真係無癮。

吳卓羲同陳展鵬拍《叛途》期間,因戲份問題鬧不和,連影合照都面左左。



鍾意就快D Share啦!