網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月11日 星期五

[忽然1周 976] 輸獎心情靚  G.E.M.巡唱勁加場 G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,MW,




G.E.M.所屬公司為保場面免混亂,特別請咗約 10位彪形大漢維持秩序,但現場真係有太多 fans,多次出現人推人場面,好彩 G.E.M.有監製 Lupo同經理人 Tan喺後面傍住,頂得住。

媽咪姐

輸獎心情靚  G.E.M.巡唱勁加場

G.E.M.呢期有幾紅,真係唔使媽咪姐多講,家陣佢嘅微博粉絲人數已經破千萬,以本港女歌手嚟講,確係一枝獨秀!











雖然喺《我是歌手 2》總決賽輸咗俾萌叔韓磊,不過就贏咗名氣,全面打開咗國內市場。 5月開始,佢就會喺國內做巡唱,媽咪姐知道差唔多每站嘅門票都被秒殺,所以大會決定加場。

如果大家買唔到飛去睇 G.E.M.嘅巡唱,其實喺星期五( 11日)湖南衞視會有一場超級表演,集齊《我是歌手》第一、二輯嘅參賽者包括羽泉、林志炫、楊宗緯、 G.E.M.、韓磊同曹格等出席鬥歌藝,正!

北京開香檳

周二( 8日) G.E.M.喺北京開世界巡唱記招,開曬香檳,非常 happy!就算有記者問到舊愛林宥嘉,佢都只係笑而不答,明顯唔 care啦。

國內巡唱一共有 9個站,首站澳門由原本開 1場加到 3場,上海亦會加多場,由 5月一直唱到 8月。

以前 G.E.M.成日俾人話寸,今次佢做完《歌手 2》就搵曬韓磊(左上)等前輩合照,又猛多謝方大同(右下)同佢合唱。 22歲,大個女喇!

啱啱比賽完, G.E.M.已經去舉鐵 keep fit,成功唔易囉。



鍾意就快D Share啦!