網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月11日 星期五

[忽然1周 976] 谷胸 Gigi惡鬥谷淚千嬅 千嬅,BKD_S,楊千嬅,MW,




對手戲一:兩個女人喺咖啡室互相訴苦,有得鍊㗎!

媽咪姐

谷胸 Gigi惡鬥谷淚千嬅

下個月 8號上映嘅新戲《香港仔》, Gigi同千嬅都係女主角,不過劇情關係,佢哋大部分時間各有各做,只得兩場對手戲咁大把。戲中 Gigi做過氣超模,全片谷胸上陣,又同古天樂連場激戰,立即成為焦點。而今次飾演絕望人妻嘅千嬅,收視當然俾 Gigi嘅事業線分薄曬,於是佢就谷淚還擊。導演彭浩翔仲醒咗兩招俾千嬅,叫佢全程玩淡淡然 feel,分分鐘殺出血路咁話喎!

媽咪姐聽唔少影評人讚 Gigi同千嬅表現唔錯,隨時齊齊提名出年金像獎影後。咦,好勝 Gigi同烈女千嬅,有得鬥喎!

對手戲二:食自助餐撞到,傾唔夠三分鐘,真係嘥咗啲!

Gigi今次認真唔錫身,要谷胸之餘,又要凸點色誘古天樂,做咗人妻原來都可以咁搏命。

彭浩翔不嬲天馬行空,最新指示就係叫千嬅踩入幽靈空間,坐住紙紮櫈同死鬼阿媽食飯。



鍾意就快D Share啦!