網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月18日 星期五

[忽然1周 977] 金像獎花生騷 天后着「舊衫」 MW,




媽咪姐

金像獎花生騷 天後著「舊衫」

金像獎人人老馮著靚靚,不過翻查一下,發現好多靚衫都搶先俾其他人著過,變相著「舊衫」。











Sammi●前輸後贏

莎朗史東揀咗條白色 Roberto Cavalli出席康城影展。估唔到鄭秀文同佢一樣 taste,揀咗黑色行紅地氈。正面睇,密密實實,身形較豐滿嘅莎姐似乎更能突顯魚尾嘅線條,稍勝一籌。

背面睇,一大條金蛇掛喺後面。 Sammi嘅玉背又白又滑,梗係靚過莎姐嘅皺皮背。

陳慧琳●辣媽有料

陳慧琳呢條黑金長裙雖然係 Emilio Pucci2014年春季晚裝。不過早於今年 1月金球獎,《 Masters of Sex》女星 Lizzy Caplan已搶先著咗。 Kelly著出 rock味, Lizzy則有復古 feel,打成平手。

Poyd●白得靚

變性人 Poyd無懼比較,揀咗《被偷走的 12年》女星霍碧達尼安高出席今年 1月金球獎嘅 Ralph Lauren紅色晚裝作為戰衣。一個白一個黑,著出不同風格。

楊千嬅寃家路窄

Sammi同千嬅由 N年前鬥到依家,估唔到大家嘅 taste又真係幾接近。 Sammi背有大蛇,千嬅就掛條小蛇喺頸,好邪哦!



鍾意就快D Share啦!