網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月25日 星期五

[忽然1周 978] 安仔玩狗 懶理失獎 Sammi Sammi,許志安,安仔,許冠傑,Sam,鄭秀文,MW,




安仔嘅「寶貝仔」 Lucky係隻孔武有力嘅狼狗,但對住主人非常乖巧,執波又快!

媽咪姐

安仔玩狗 懶理失獎 Sammi

啱啱過咗去嘅《金像獎》, Sammi一如以往,食白果收場,連佢自己都話習慣咗輸嘅感覺。睇化咗嘅 Sammi,雖然話寄望將來啫,不過心情就點都會失落嘅! Sammi失望,咁老公安仔去咗邊?咪帶住「寶貝仔」 Lucky,去同陽光玩遊戲囉。啱嘅,一齊困喺間屋,咪盞悶。媽咪姐見安仔真係勁錫 Lucky,同佢玩極都唔攰。咦,安仔曾經呻過好耐無戲拍喎,各位大導演不妨考慮開套《人狗情未了》俾佢吖!至少,喺公園望住安仔玩狗望到入曬神嘅鬼妹,應該會買飛!











見你陪狗,唔係

搞搞震,算你

(設計對白)

鬼妹狂𥄫

有愛心嘅男人真係特別有魅力,呢日有位鬼妹就喪𥄫安仔玩狗,𥄫咗成半個鐘㗎!



鍾意就快D Share啦!