網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月3日 星期四

[壹週刊 1256] 栢芝復出 霆鋒主動幫 霆鋒,謝霆鋒,M1,




探熱針

栢芝復出 霆鋒主動幫

同謝霆鋒離婚後,一度帶住兩個仔 Lucas和 Quintus遠走溫哥華的張栢芝,去年終於決定移居新加坡,並安排小朋友在當地升學。以為一切安頓,兩兄弟唔使再做逃學威龍,跟住阿媽做空中飛人,點知近日栢芝又「復出」返香港同大陸開工;兩兄弟冇人照顧,霆鋒於是主動幫手,安排囝囝返香港,由老豆接力,睇住先!

唔想任人擺布

唔想兩個仔 Lucas、 Quintus跟住阿媽張栢芝四圍飛的謝霆鋒,去年尾掟錢在新加坡買豪宅,安排兩子入讀國際學校,希望三母子在當地安頓

下來。

有前夫開水喉照顧,本來可以印印腳全職湊仔,但想到手停口停,隨時為此要任由前夫擺布,上月栢芝積極「復出」,為商台節目做嘉賓主持接品牌活動,又到內地錄影綜藝節目《媽媽咪呀》及《最強大腦》,短短半個月,有指她已進賬五百萬。

上週三(三月二十六日),栢芝返港出席完 MCM旗艦店活動,兩日後(二十八日)便孖住化妝師好友 Rick Chin到上海開工,臨走前,她將 Lucas及 Quintus送到霆鋒寶雲道寓所,由老豆代為照顧。

近日「復出」積極搵錢的栢芝,因為要到內地工作,所以將兩個仔暫時交番俾霆鋒照顧。

栢芝要開工,早前便帶住兩個仔返港,跟住阿媽飛來飛去。

栢芝回港後現身紅館撐 C All Star演唱會,更鬧記者兼鬱手撥開相機。



開咪寸前夫

難得「霸曬」兩個寶貝仔,謝霆鋒全天候做廿四孝老豆。週日(三十日),有人發現霆鋒帶住兩個仔現身跑馬地賽馬會會所,三父子一齊開飯天倫樂。

「霆鋒唔想兩個仔跟住媽咪返大陸做嘢,所以主動提出幫手,其實過兩日栢芝做完嘢返香港,又輪到霆鋒飛,佢要去意大利同 Eason拍《十二道鋒味》。兩個仔嘅學校假期又就快完,三母子都趕得切返新加坡開學,不過成日咁樣飛嚟飛去,兩個小朋友都好辛苦。」霆鋒身邊人說。

栢芝同霆鋒雖然有偈傾,但撐好友 Rick Chin開咪,幫電台節目《起來!大龍鳳》擔任嘉賓主持的她,仍不忘暗寸前夫離婚玩逃避。

「男人鍾意逃避,唔想做負心漢,其實一早想走,但唔會講,等女人講,等你喺屋企爆發……我知道佢要呃你,就唔會講真話,我會自己走……如果雙方唔係向同一方向走,點遷就都冇用。」

栢芝為撐好友兼化妝師 Rick Chin在商台開咪,公開暗寸前夫:「男人係鍾意逃避,唔想做負心漢。」

栢芝最近頻頻返內地接騷搵錢,有指久休復出的栢芝騷價有增冇減,短短半個月已有超過五百萬收入。

各施各法

11年,鋒芝正式宣布離婚,一直同拉姑關係惡劣的栢芝,經常出招阻止嫲孫見面,為幫阿媽出頭,霆鋒亦諗盡計仔,同前妻各施各法。

見面要申請

離婚後,一對囝囝同栢芝生活,有傳拉姑要向前媳婦申請先有得見孫仔,令嫲孫關係疏離。

逃到溫哥華

去年 7月,有傳栢芝要求霆鋒將贍養費加碼,加上同期爆出「鋒迅(周迅)戀」,栢芝反應大到粒聲唔出,帶走兩個仔飛溫哥華,三母子一走三個月,電話號碼都改埋,與謝家劃清界線。

定居新加坡

拉姑四圍哭訴冇得見兩粒孫,居中的霆鋒,唯有諗盡方法氹番前妻,用錢換話事權,主動加碼生活費外,更在新加坡買下市值三千萬港元豪宅,安排三母子在當地生活。



鍾意就快D Share啦!