網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月17日 星期四

[壹週刊 1258] 鄭秀文 老貓燒鬚 鄭秀文,M1,




助手尾隨抽起裙尾,方便踩住 5吋高踭鞋的 Sammi走動,但佢依然企唔穩,正失去平衡向前仆之際,好在有湯唯香肩做人肉扶手,一額汗。

探熱針

鄭秀文 老貓燒鬚

本週日(四月十三日)舉行的「第三十三屆香港電影金像獎頒獎典禮」,《一代宗師》橫掃「最佳女主角」、「最佳導演」、「最佳電影」等十二個獎項,意料之內成為大贏家。反而最意料之外,是今屆有份角逐「最佳女主角」的鄭秀文,在古天樂陪同下以大露背晚裝行紅地毯,靚絕代價是腳踩五吋高踭鞋加舉步難行的魚尾裙,令身經百戰的 Sammi,入座期間一仆一碌,要借湯唯膊頭當扶手,再靠梁洛施出手借力,加埋兩個助手包抄扶實,先至安全坐低!

湯唯扶手

助手尾隨抽起裙尾,方便踩住 5吋高踭鞋的 Sammi走動,但佢依然企唔穩,正失去平衡向前仆之際,好在有湯唯香肩做人肉扶手,一額汗。

貝拉借力

差啲出醜, Sammi未知驚,見到 09年專程回港睇自己演唱會的 Isabella,又熱情向後打招呼,點知再次失去重心,助手扶唔切,好在 Isabella眼明手快,及時出手,捉實 Sammi。

Sammi滑溜玉背見得人,但「影後」怕醜,記者影唔夠一分鐘便閃人,之後大會安排「舊情人」古天樂做 Sammi人肉手挽,孖住行紅地毯。

轉移視線

從來唔會收埋大好身材的劉嘉玲,是夜陪老公梁朝偉行紅地毯,轉 feel玩透視腳,嘥料。

走漏眼

章子怡打扮密實,原本走光機會近乎零。但宣布她獲「最佳女主角」時,章子怡熊抱導演王家衞,不慎露出肉色打底內衣!

作反

老公丁子高上海公幹,修身略有成績的楊千嬅,著大露背益街坊,拍檔余文樂刻意展露誇張表情。

變幻球

著 deep V晚裝,冇辦法令心口加料的 Baby,最終以微波姿態奪得今屆「最佳衣著獎」。



鍾意就快D Share啦!