網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月1日 星期二

想和你一起慢慢變老 劉嘉玲爆51歲偉仔 戴老花眼鏡 劉嘉玲,嘉玲,梁朝偉,偉仔,




想和你一起慢慢變老 劉嘉玲爆51歲偉仔 戴老花眼鏡

2014-04-01 13:33:00



「想和你一起慢慢變老,很浪漫。」

偉仔同嘉玲這一對,是80後的回憶,彷彿也是不老的傳奇。早前先至喺網上見到偉仔戴住頂可愛白雪雪小熊帽滑雪雪,不過原來時光已經悄然流逝,當日《新紮師兄》嘅張偉傑,依家已經係51歲嘅美魔男,仲要開始戴老花眼鏡喇。

最近打令劉嘉玲接受《ELLE》專訪,大談夫妻相處之道,佢話可以同偉仔一齊慢慢變老,感覺好浪漫,而兩人目前正步入呢個階段。嘉玲仲自爆有一日見到偉仔戴起老花眼鏡,先至驚覺老公原來已經變成「老人家」。

嘉玲仲話,呢啲都係人生必經階段,又話後生嗰陣曾經幻想過頭髮白曬、同老公拖手仔行公園,佢話咁樣令至令人感受到「這才是人生」。嘉玲又笑言男人只會變老、長大,但永遠唔可能成熟,所以做老婆嘅只要能打理好家頭細務,俾男人有個棲身、感到好warm嘅地方,對方自然就會「鳥倦知還」。



















鍾意就快D Share啦!