網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月15日 星期二

謝婷婷曬素顏運動照 石詠莉自嘲係懶豬 謝婷婷,婷婷,




謝婷婷曬素顏運動照 石詠莉自嘲係懶豬

2014-04-14 21:16:00



兩個靚女都喺今日做運動。(微博圖片)

好多藝人都有做運動嘅習慣,好似鄭秀文﹑徐濠縈及陳山聰等,都周不時喺微博曬跑步照。而今日喺微博上,就見到謝婷婷同石詠莉,都有做運動。

相中婷婷以素顏示人,佢留言話:「星期一鍛練中。」唔知練緊乜呢?婷婷天生麗質,睇佢嘅基因就知,哥哥謝霆鋒同爸爸四哥謝賢,都咁有型靚仔,婷婷都當然係靚人一族唔少網民都留言讚婷婷素顏好靚。

至於石詠莉就自嘲懶豬一名,因為佢好耐都冇做運動,仲貼咗張只得半個樣嘅自拍照,佢話:「懶惰的豬,到底有多久沒做運動??!!都忘了,用汗水補救吧!」

另外,人妻關心妍(Jade)今晚都不約而同貼運動照,佢話:「見到錏(啞)鈴就已經好累,但為了健康,練氣和保持身段真的不能懶惰!400下sit-up又嚟。」



婷婷身材咁好,睇嚟都係靠做運動keep fit。(微博圖片)



呢張素顏相都見得人喎。(微博圖片)



(微博圖片)



石詠莉就半張臉。(微博圖片)



關心妍曬運動照。 (微博圖片)



鍾意就快D Share啦!