網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月7日 星期一

受離婚官司困擾 對男人失信心 羅霖拒要贍養費: 唔想糾纏落去 羅霖,




受離婚官司困擾 對男人失信心 羅霖拒要贍養費: 唔想糾纏落去

2014-04-07 15:35:00



羅霖話法庭批咗暫准離婚書。(攝影:黃偉雄)

現年48歲嘅美魔女羅霖,近日因為同前夫劉坤銘嘅離婚官司,上咗雜誌封面,報道指佢收唔到前夫劉坤銘贍養費。

今日羅霖出席活動嘅時候,又再講到呢件事,佢話:「唔想做封面,做親冇好事,雜誌講嘅多發揮空間,對某人嚟講,筆錢係贍養費,我覺得係唔夠爭我嘅一半,各人觀點角度唔同,和解上唔提呢筆錢,我角度係一毫子都冇,佢有佢講,我有我講。」

有冇問前夫拎贍養費?羅霖話:「唔會,唔想糾纏落去,唔需要錢,希望用愛、包容態度解決,官司係精神壓力,想卸下包袱專心工作、湊仔,但佢兩年幾到0依家唔肯簽。」

羅霖話估唔到點解唔簽,連佢律師都唔明,問已屆法定年期,係咪正式離婚?佢話:「法庭批咗暫准離婚書,三個仔共同撫養,跟我生活,但佢唔肯租屋畀我,所以我唔可以同三個仔一齊住。」

羅霖話對男人冇信心,覺得女仔應該有獨立經濟能力,咁0依家經濟狀況點?佢話ok,仲開始傾生意。



羅霖仲話官司係精神壓力。



劉坤銘唔肯租屋畀羅霖,所以要佢哋母子分開住。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!