網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月27日 星期日

內地童隨街便溺 人母楊千嬅經驗談:屙曬先出街 楊千嬅,千嬅,




內地童隨街便溺 人母楊千嬅經驗談:屙曬先出街

2014-04-27 18:55:00



楊千嬅話佢識嘅內地朋友好少會咁。(攝影:仇志德)

早前旺角街頭有內地小童隨街便溺後,今日又有網民發起「留金光復」海港城行動,商務及經濟發展局局長蘇錦樑希望香港人「包容論」,問問已為人母嘅楊千嬅點睇呢件事,佢就話:「自己未睇件事,消化下先。」

再問千嬅平時帶B出街嗰陣,如果BB突然人有三急咁點算,千嬅就話:「通常之前屙曬先,而且食餐飯好少時間,好少要去洗手間。」佢又話:「我識嘅內地朋友好少會咁,可能只係個別事件,而且喺街咁樣唔係咁方便。不過應該有多啲指引方便大家。正如當日我話餵人奶,商場好少地方可以餵到,多啲指引會好啲。」

至於同場出現的梁詠琪則說:「自己唔係咁識答,觀察下先,有啲行為可能我哋唔會睇得咁慣。」





楊千嬅話應該有多啲指引方便大家。



鍾意就快D Share啦!