網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月27日 星期日

林宥嘉紅館開騷被吊 九成滿 型到爆 林宥嘉,




【短片】林宥嘉紅館開騷被吊 全場爆滿 型到震

2014-04-27 13:57:00



其他影片: >>










林宥嘉紅館開騷被吊 全場爆滿 型到震

Yoga林宥嘉今晚喺紅館開騷,開三面台,全場爆滿,台中間吊住個立體正方形框框,Yoga仲坐咗上去唱歌。嚟睇騷嘅包括黃耀明、黃偉文、糖妹同若琪等等。現場觀眾入場獲派「宥嘉加油」紙條,為Yoga打打氣。

今晚Yoga選唱兩首廣東歌,包括《沒有你,還是愛你》、《不知所謂》。一出場Yoga穿上白恤衫格仔外套,梳all back頭好型咁擔天望地唱歌,仲特地棄用無線咪,改用咪stand,好陶醉咁唱,又拎住條咪線fing來fing去,好型。

Yoga一出場時已經全場歡呼,唱完兩首歌之後,Yoga用國語謂:「香港的朋友你們好。」再用廣東話講:「你好嗎。」

唱完四首歌之後,Yoga就除外套,請全場觀眾一齊揮動螢光棒同歡呼,又升到半空唱歌。之後Yoga再謂:「大家好,我係林宥嘉,歡迎你哋嚟到口的形狀演唱會。」呢幾句係用廣東話講,但講到個唱名時就唔係好正,變成「巧極形狀演唱會」,但已聽得出Yoga的努力。

Yoga再用番國語講:「今天是第一場,只有三場。第一場在香港開,歡迎你們來。謝謝一直以來支持。開頭熱鬧一點,在演唱會中演出的人,請不要緊張,但演出前,其實我自己很緊張,但再想深一點,覺得做歌手在台上唱歌不用緊張,否則很娘很擔心了。」



糖妹都有去捧場



黃偉文、黃耀明同盧凱彤都有去睇



好有台型!



型爆!



除咗格仔褸





型到爆呀啲pose!









宥嘉今晚喺紅館開騷,佢表現得好投入!(攝影:陳慧安)







鍾意就快D Share啦!