掃呢頁CODE去手機

2014年4月8日 星期二

李美鳳電眼狙擊羅霖 李美鳳,羅霖,

video


李美鳳電眼狙擊羅霖

半百李美鳳幸福電眼 狙擊48歲失婚羅霖

誰說聞魔色變?潮流指標保養得宜的女星都稱為美魔女,50歲李美鳳、48歲羅霖、54歲余安安及47歲溫碧霞當之無愧,四美魔女昨同場出席護膚品活動,掀起搶鏡大混戰。李美鳳與羅霖當年分別選港姐及亞姐出身成魔,失婚羅霖近日解放行性感吸睛,有老公錫到燶的少奶奶李美鳳,昨風騷使出魅力電眼狙擊露肩羅霖!

李美鳳、羅霖、余安安及溫碧霞均出道超過二十年,但仍保養得宜,如同吃了防腐劑,堪稱娛圈美魔女。四美魔女昨獲護膚品牌Estée Lauder邀請在中環四季酒店出席活動。美魔女混戰,以李美鳳使出一對不跌watt電眼火併白滑香肩羅霖最聚焦。四美魔女中,年齡最大、54歲的余安安淡妝黑白配,造型簡約帶型格。87年港姐亞軍、50歲的李美鳳濃妝襯黃裙,狙擊48歲的失婚亞姐冠軍羅霖。而47歲的溫碧霞則繼續玩跌膊,廿年如一日。四女加埋接近200歲,艷光仍力壓同場後輩,足見薑是老的辣!



■(左起)莫文蔚、李玟及李美鳳分別以綠、紅及黃色衫亮相,看來事前有夾過。

羅霖計劃從商

近期人氣鼎盛的羅霖,與劉坤銘的不愉快婚姻仍未畫上句號,她昨說:「呢兩年幾佢都唔肯簽(指離婚),估唔到點解,律師都好𢱑頭話,佢要繼續玩我可以。我哋分開兩年,法庭批咗暫准離婚書,三個小朋友共同撫養,但判咗跟我,佢唔租屋畀我,我就唔可以同三個仔一齊住。」有報道指劉坤銘沒給贍養費,羅霖說:「對某人嚟講啲錢係贍養費,我覺得係未夠爭我嘅一半,喺和解上冇提呢筆錢,我角度係一毫子都冇,佢有佢講,我有我講。」她又說:「唔會問佢拎,唔想再糾纏落去。打官司有精神壓力,好想卸下包袱,專心做嘢同湊仔。」她更計劃稍後從商。



【美魔女1號50歲李美鳳】保鮮度:4



【24歲電眼初現】■50歲的李美鳳昨於中環亮相護膚品牌活動,對比87年選港姐時,一雙招牌電眼依然煞食。

相反在台灣過慣少奶奶生活的李美鳳,昨也悉心打扮返港撐場,剛跟丈夫及一對15歲子女在峇里充完電,令她一對電眼的電力更充沛。對於被冠美魔女,李美鳳說:「可唔可以有個好啲嘅名?有個魔字好evil,我接受年紀老,我有魚尾紋同抬頭紋,自己年紀做好自己。」她又大讚娛圈多靚女:「林青霞好雍容華貴,鍾楚紅就有魅力,朱玲玲都高貴。」講到一對寶貝子女,她說:「仔女返學好忙,我珍惜同佢哋一齊,呢次旅程仔女仲同我分享小秘密。」她表示有時會跟子女欣賞愛情片,並從中暗示兼作性教育指導,又勸他們要愛惜前途。



【美魔女2號48歲羅霖】保鮮度:5



【26歲典雅亞姐】■羅霖近來行性感路線,有別91年選亞姐的高貴美。

至於溫碧霞貫徹至愛的露肩打扮亮相,她表示復活節會到峇里度假,下月再去希臘拍攝寫真集,收益捐給慈善機構。



【美魔女3號54歲余安安】保鮮度:3



【44歲水著驚艷】■余安安多年來樣貌沒變,03年更以索爆水著拍戲。

莫文蔚撐Fiona

而莫文蔚(Karen)及李玟(CoCo)分別以螢光綠及全紅look亮相,再加身穿黃色衫的李美鳳,三人合照如紅綠燈。Karen獲頒發「自主人生大獎」,並獲10萬獎金,她表示會捐給薛凱琪(Fiona)呼籲大家捐助的樂心動物庇護所,不過近日爆出這間收容流浪貓狗的庇護所面臨逼遷,善款又去向不明,Karen希望盡一分力伸出援手:「我知佢哋需要200萬,希望幫到手。我信Fiona,有時籌得嚟嘅善款未必即用,不過佢哋7月要關,時間好急。」至於Fiona昨於微博留言:「如果可以救到200多隻動物的生命,傷害了『我一個人而已』,我可以承受。」

採訪:林嘉慈

攝影:黃偉雄



【美魔女4號47歲溫碧霞】保鮮度:3



【25歲跌膊海潮】■溫碧霞92年憑海潮一角爆出,22年後的今日依舊愛玩跌膊。



鍾意就快D Share啦!