網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月2日 星期三

公司防玩失蹤 栢芝稱兩子遭扣押護照 栢芝,張栢芝,

video


公司防玩失蹤 栢芝稱兩子遭扣押護照

栢芝兩子遭扣押護照 公司防玩「人間蒸發」

商台昨日淩晨播出張栢芝第二集錄音訪問,今次栢芝未有提及前夫謝霆鋒,只是再次重申自己的所作所為,全因她是敢作敢言的人。栢芝透露出道時很想做DJ,試過衝入俞琤房要求對方開一個節目給她,栢芝說:「我記得佢同我講唔好講笑。」

出道時,出名任性的栢芝,承認喜歡玩失蹤,她說:「20歲生日嗰年係遊船河派對,後生玩得開心,過咗海就係神仙,生日之後第二日有嘢做,公司不停打畀我,要我返工,打咗好多次,打到電話冇電,仲打埋畀船伕,但我唔想返,最後掉咗部電話落海,公司搵我唔到,就落住大雨坐大飛去海中心搵我,捉我走。」

除了掟電話落海,栢芝還喜歡搭飛機走佬,她說:「心情唔好,好鍾意一個人揹背囊旅行,又係有job做,公司又係搵唔到我,就算搵到我,我已經喺第二個國家。嗰次喺美國,不過個job推咗一日,我就真係飛返嚟,自此之後,公司將我啲回鄉卡、身份證同護照放喺公司夾萬,𠵱家都係,就連我兩個仔passports都喺公司,驚我走佬呀!」不過大家見到栢芝經常帶住兩個仔周圍飛,護照被扣押,有吹水之嫌。



■任性栢芝經常帶著兩兒子周遊列國不返學,但她開咪時竟說跟兒子的護照被公司扣押。

資料圖片

梅姐當眾鬧

栢芝又提到當年梅艷芳離世前一個生日派對上,她因為阻止梅姐飲酒,而被當眾責罵,她說:「當時佢身體唔係好得,梁家輝哥哥入場前已經講咗,所有嘉賓唔可以畀酒佢(梅姐)飲,所以全晚我就幫手頂酒,梅姐當住百幾人面前鬧我,鬧得好犀利,但我堅持唔畀佢飲,但如果佢照飲,我都會照話佢,雖然後輩唔應該咁對長輩,唔關心先唔敢言。」

撰文:非非



■栢芝跟梅艷芳拍電影《鍾無艷》結緣,當年阿梅因被阻飲酒而罵得栢芝狗血淋頭。



■張栢芝(左)為好友Rick Chin節目做嘉賓主持。



鍾意就快D Share啦!