掃呢頁CODE去手機

2014年4月2日 星期三

[FACE 358] 阿嬌 ex帶隊  BIGBANG勝利澳門攬 Club女 阿嬌,BIGBANG,鍾欣潼,MF,




BIGBANG各成員一向唔會隨便同人合照,不過呢晚勝利喺澳門嘅 Club Cubic遇上呢位衣著性感,個樣有少少似狂整容 Cammi嘅紋身 Club女,即表現大方,攬實對方望鏡頭不特止,仲嘟埋嘴,相當抵死。

FBI

阿嬌 ex帶隊  BIGBANG勝利澳門攬 Club女

呢排韓風真係吹唔停,繼前一個禮拜有 2NE1、 IU同 Crayon Pop排隊訪港,上星期又有 BIGBANG嘅勝利來港出席「香港亞洲流行音樂節」。

當晚勝利喺演唱中途問台下觀眾:「大家見到我開不開心?我好開心見到大家……」未講完, BIGBANG飲歌〈 Fantastic Baby〉嘅音樂已經響起,勝利馬上叫停,之後唔 like講嘢被 cut,「 come on, what's wrong?我來自南韓, 4小時(機程),你知道嗎?」

網上圖片

Club女喺 wechat度竟然話見到勝利都唔夠喉,話想見 G-Dragon。佢自爆當晚坐勝利枱,勝利仲畀酒佢飲。

BIGBANG雖然喺 06年正式出道,但勝利其實今年先得 23歲,所以仍然處於爛玩期。呢晚喺「香港亞洲流行音樂節」表演完,喺後台做埋訪問後,勝利即刻過澳門夜蒲,真係精力過人。

騷後唔少粉絲都有追蹤勝利,但神出鬼沒嘅 BIGBANG成員又點會咁易被跟到? FBI八到勝利當晚騷後原來相約咗老死,即鍾欣潼前男友權寧一( K先生)去位於澳門新濠天地嘅 Club Cubic夜蒲,其間更攬實一位紋身 Club女影親密相。事後呢名 Club女將同勝利合照 po上社交網站,仲話自己當晚坐喺勝利張枱,而勝利等人有請佢飲酒。 FBI仲向喺 Cubic嘅目擊者八過,話當晚勝利玩咗無耐就走人,同呢位 Club女應該無下聞嘅。

完騷後,勝利(戴帽者)被 fans影到喺港澳碼頭出現,準備過澳門夜蒲。

網上圖片

K先生同勝利一向老友,上週五勝利飛到香港時, K先生就親自接機,夜晚開騷, K先生亦喺台下欣賞老友表演。

出身自韓國富豪家庭嘅權寧一( K先生)同 BIGBANG隊長 G-Dragon亦相當老友,甚至因為 GD中文名係權志龍,有人就懷疑二人其實係親戚關係。 GD上年訪港, K先生亦寸步不離,陪住 GD四圍去。

Club女狂騷事業線

紋身 Club女大曬同勝利嘅親密合照咁大膽,當然即刻觸動 BIGBANG嘅 VIP( BIGBANG對 fans的稱呼)神經,對佢作人肉大起底。

呢位網名叫 Vkiss嘅 Club女原來係澳門人, FBI就喺社交網站發現佢多張性感相,而且仲有跟同性嘅嘴相。不過由於佢同勝利嘅合照被 BIGBANG fans發現,所以 Vkiss已經重新調高佢喺各社交網站嘅私隱度,亦已剷走同勝利嘅合照。

Vkiss上載咗唔少性感相到社交網站,仲留言挑逗網友:「一層一層一層的剝開我的...。」

Club女 Vkiss大曬同勝利合照後,即引起 fans圍攻,對佢大肆批評。

除咗性感相, Vkiss亦有曬同同性嘅親密相。



鍾意就快D Share啦!