掃呢頁CODE去手機

2014年4月9日 星期三

[FACE 359] 搵個伴 三離三合 舒淇馮德倫日本求婚 馮德倫,舒淇,MF,




5/3冇戒指

上月 5日舒淇出席活動時,手上未有鑽戒,不過表情風騷,有愛情滋潤確係唔同啲!

真面目

搵個伴 三離三合 舒淇馮德倫日本求婚

最索剩女舒淇下週三便 38歲,多年來雖然與不少靚仔男星傳過緋聞,可惜都係無米粥!

近年愛上玩微博的舒淇,上月中忽然上載曾跟她三離三合的緋聞男友馮德倫和她愛貓的合照,其後又曬鑽戒,似乎有意讓二人翻撻的戀情浮面。

據知二人於去年底已秘密復合,上月馮德倫亦趁舒淇在法國出席時裝週時,人肉速遞會合女友,見少陣都唔得。本月 16日舒淇生日,馮德倫已向友人透露會努力製造驚喜,二人已攞定假隨時起飛, 4月底返港時會有喜訊公布喎!

舒淇和馮德倫因在 98年合作電影《美少年之戀》而傳出緋聞,其間馮德倫交往過莫文蔚、徐若瑄,而舒淇亦與黎明、王力宏等,可惜兜兜轉轉 40歲的馮德倫和即將 38歲的舒淇仍然單身。

曬巨鑽

上月 30日,舒淇美其名食包,其實暗曬男友馮德倫送嘅鑽戒,個樣仲勁 sweet添!網上圖片

收玫瑰

今年情人節,舒淇收到馮德倫送嘅白玫瑰,嗱嗱聲放上社交網站曬嚇先!網上圖片

高調曬愛

上月 30日舒淇突然在微博有意無意上載食麵包相曬鑽戒,翌日再公開馮德倫和她愛貓的合照,令人懷疑二人再次復合,舒淇更有意將戀情浮面。

從前冇打算組織家庭的馮德倫,近年被好友吳彥祖和前女友徐若瑄影響開始有結婚打算,而且馮母亦有催住要抱孫,馮德倫開始動搖。多年來跟舒淇都處於曖昧關係的馮德倫,自與徐若瑄分手後二人愈行愈埋,直到去年底二人終於再秘密拍拖。

「 Stephen(馮德倫)同 Vivian(徐若瑄)散咗之後,舒淇多咗同 Stephen一齊,咁兩個都單身搵個伴都要嘅!不過佢兩個感情一向唔差,大概舊年年底,兩個行出嚟嘅姿態已經話畀人聽係情侶喇。今年情人節 Stephen送咗紮花畀舒淇,佢(舒淇)開心咗好耐呀!始終舒淇都恨拍拖好耐」知情人士說。

三離三合分外珍惜,所以上個月馮德倫便抽出一星期時間過去法國,陪要出席時裝週的舒淇,之後過英國旅行。

吳彥祖同 Lisa S.勁恩愛,去年仲生埋囡囡 Raven,一家三口勁幸福亦令馮德倫有結婚諗頭。

馮德倫同好兄弟吳彥祖合作搞公司,所謂近朱者赤,馮德倫如果呢鋪求婚成功,吳彥祖要記一功喎!

31/3貓露玄機

曬完巨鑽,翌日舒淇忽然放咗馮德倫喺佢屋企,同佢隻貓嘅合照,明眼人一睇就知舒淇想宣示主權

網上圖片

平時舒淇勁愛曬同愛貓嘅合照,清楚睇到係同一隻貓。網上圖片

2/3

網上圖片

上月 2日,舒淇去咗巴黎出席時裝週,仲同趙薇合照,原來做完嘢即孖住馮德倫過英國旅行。

驚喜旅行

12年 7月,未復合嘅馮德倫同舒淇同遊東京,不過一個話公幹,一個話探親。《蘋果日報》圖片

自去年底秘密復合,馮德倫捨棄租住的貝沙灣,不時到舒淇南灣家過夜,展開半同居生活。本月 16日舒淇 38歲生日,據知二人已向公司請定半個月假,而去向就等馮德倫話事。

「 Stephen淨係叫舒淇攞假,但去邊就冇講佢知,話係 surprise party喎! Stephen原先想去瑞士滑雪,但講真滑雪只係滿足佢自己,舒淇都鍾意滑雪,不過佢就講過唔想生日係滑住雪過,所以 Stephen就諗緊可能去日本一啲特別啲嘅地方!朋友有問佢係咪去求婚,佢就一貫嗰個陰笑樣,蠱蠱惑惑咁!」知情者續說,一直自稱唔想生仔的舒淇,去年已轉口風,連未婚懷孕都接受到:「唔抗拒未婚懷孕,最重要係對小朋友負責任,同埋用心教導佢成長就 ok。」睇嚟今次求婚旅行,馮德倫坐定粒六做老襯

南灣半同居

去年 7月舒淇秘密以 13萬月租搬到南灣,同馮德倫展開半同居生活。《忽然 1周》圖片

馮德倫住在深水灣多年,亦是當年與徐若瑄拍拖時的同居竇,但隨住與徐若瑄分手,馮德倫寧願租住貝沙灣都唔再住喺自置物業;而舒淇之前則住在渣甸山永安閣,去年以 13萬月租南灣 2,000呎新竇,憑德倫亦經常到南灣過夜,二人半同居。

前度結曬婚

馮德倫和舒淇嘅前度都唔算多,不過個個結曬婚,難怪二人心急搵另一半。

26/11/13王力宏娶李靚蕾

舒淇亦曾經同王力宏傳過緋聞,但二人從冇承認,直至去年王力宏突然宣布與圈外女友李靚蕾結婚。

6/2/14徐若瑄嫁李雲峰

徐若瑄同馮德倫拍拖雖然多次斷正,不過依然死口唔認,徐終在今年 2月,下嫁印尼富商李雲峰。

18/12/11莫文蔚嫁 Johannes

馮德倫跟莫文蔚拍拖 8年,之後因徐若瑄而分手,至 11年莫文蔚突然下嫁德國金融高層 Johannes。



鍾意就快D Share啦!