網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月9日 星期三

[FACE 359 外地娛樂] 酒店風雲 MF,




《 Hotel King》已於上週六( 5日)出街,據知今次係李東旭親自邀請李多海演出先拍得成。呢對熒幕金童玉女,事隔 8年再演情侶。

韓面

酒店風雲

Hit爆韓劇《來自星星的你》播完後,唔少「星星迷」都要四出搜羅其他劇集去填補心靈空虛。

踏入 4月,將有兩套新劇《 Hotel King》及《天使之眼》強勢推出。當中必睇首選當然係韓劇一姐李多海擔正的《 Hotel King》,講酒店家族生意出現危機,而掀起酒店風雲的《 Hotel King》,是李多海繼 8年前《大話妹》後,再與拍檔李東旭雙李合璧再出擊外,仲有靚聲男團 2AM成員瑟雍撐場。識睇,一定睇呢啲!唔通仲坐喺屋企睇強國舊劇《西遊記》咩!

除李東旭及李多海外,仲加埋 2AM成員瑟雍及實力女星王智慧及金海淑合演,韓劇迷肯定超期待。

06年,李多海與李東旭合演的《大話妹》,曾創下 24.9%最高收視紀錄,李多海及李東旭隨即被封為視壇金童玉女。事隔 8年,雙李再度合作,演出由 MBC電視台製作的新劇《 Hotel King》,俊男配美女肯定吸引韓劇迷捧場。

笑到牙骱軟

上次《大話妹》,講李東旭飾演酒店太子爺同窮家女李多海譜出戀曲的故事,但今次《 Hotel King》, 2人身份逆轉,講李多海飾演的酒店太子女,因老豆發生意外後搞到酒店陷入危機,最後要頂硬上拯救家族生意。而李東旭就飾演酒店經理,扶助李多海度過逆境同時,仲日久生情發展出一段戀愛故事。

套劇以酒店做背景, 2人於開拍前,專誠走去六星級酒店實習,除學習待客禮儀外,最重要是學習以親切笑容迎人,據知李多海更試過連續依起棚牙超過 1粒鐘,最後搞到牙骱軟曬。

8年前,李東旭於《大話妹》玩有錢仔愛上窮家女李多海橋段。今次《 Hotel King》調翻轉,由李多海扮酒店太子女,同打工仔李東旭撻著。

李多海飾演一名有公主病嘅太子女,唔只性格刁蠻,仲好貪玩,所以經常裝鬼臉,勁多表情。

李東旭配李多海嘅陣容已夠強勁,今次仲搵埋 2AM成員瑟雍扮演酒店服務員,由於為人正直成日被人搵笨,最慘係要服侍埋太子女。

李東旭擦鞋

金童玉女再度拍檔,肯定大把嘢傾,最近李東旭出席記招時大擦李多海鞋:「我哋比以前更合拍,未合作過嘅演員通常要花時間溝通,但我哋已有合作經驗,所以慳番好多時間,而我發覺李多海靚咗好多。」點知李多海就唔多領情,仲唔畀面話:「已好耐冇見佢,佢𠵱家終於識得去照顧人,呢樣嘢係我以前未見過。」一向易惹是非的李多海,咁直腸直肚,小心得罪人喎!

變曬樣

學生時期嘅李多海,單眼皮、扁鼻兼闊面,完全冇明星相。𠵱家變咗眼大,高鼻,尤其 V面最明顯,唔通真係削骨還父。

8年前李多海拍住李東旭合演《大話妹》時,曾傳出 2人戲假情真,所以演得特別投入。

勝利處男對撼

4月除《 Hotel King》外,由《花樣男子》女主角具惠善,搭實力男星李尚允主演的《天使之眼》,亦與《 Hotel King》同日( 5日)出街正面對撼。《天》劇講具惠善飾演救護人員,她和急症室醫生李尚允曾拍拖,想不到被迫分開後再重遇。為打硬仗,《天》劇專誠邀請 BIGBANG成員勝利加入,飾演救護隊隊員,希望利用勝利吸引更多女觀眾捧場。

男女主角具惠善與李尚允,將上演一段翻兜情緣。

曾經演過日劇《金田一少年事件簿》嘅勝利,首次參演韓劇《天使之眼》。劇中,將飾演一名加入韓國救援隊嘅南韓僑胞。



鍾意就快D Share啦!