掃呢頁CODE去手機

2014年4月9日 星期三

[FACE 359] 美魔女唔易做 李心潔 李心潔,MF,




38歲唔襟老

曾經都係清純派嘅李心潔,自從 10年嫁咗畀彭順之後已經好少蒲頭,上週一( 31日)佢就喺中環買咖啡同朱古力,最礙眼都係個腩,超趕客!

FBI

美魔女唔易做

女人唔執係咪真係好易老?等呢三位女藝人話你知。

最近 FBI行街,就分別撞到 54歲惠英紅、 47歲溫碧霞同埋 38歲李心潔。論年齡,小紅姐當然最大,不過當日 FBI見佢去名店揀條緊身長裙,身形就 fit到漏;而事隔幾日, FBI又撞到 47歲嘅溫碧霞,著住飄逸短裙嘅海潮連揀衫都優雅過人,點睇又係唔似真實年齡!最估佢唔到係只有 38歲嘅李心潔,不施脂粉嘅佢當日戴住眼鏡,一袋二袋,最慘仲係露出個師奶腩,同佢啲老死楊采妮、梁詠琪比,李心潔都係要執執佢

54歲最 fit

唔使拍戲,小紅姐都鍾意 shopping,上月中 FBI就見到佢去咗 Roberto Cavalli度入貨,身形 fit到呢!

47歲 keep住海潮

已經 47歲嘅溫碧霞,連去名店買衫都要 keep住優雅。揀衫全程慢動作,佢 keep得好有原因。



鍾意就快D Share啦!