掃呢頁CODE去手機

2014年4月9日 星期三

[FACE 359] 小生怕怕 前助導大爆 TVB黑幕 吳卓羲冇品喪鬧替身 TVB,吳卓羲,MF,




吳卓羲入行多年對記者有問必答,就算尷尬問題都永冇托手踭,今次俾 PA爆大鑊唔知又會點拆呢?

真面目

小生怕怕 前助導大爆 TVB黑幕 吳卓羲冇品喪鬧替身

無綫打工出名難捱,演員有開工冇收工是常識,不過班小生花旦有錢又有面,論辛苦兼收入唔成正比,非無綫 PA(助理編導)莫屬。下星期終於有位前無綫助導(筆名:偽文豪)出書大爆喺無綫撈嘅辛酸史。

偽文豪除咗講做 PA成日俾人鬧,被導演粗口問候及製作求其外,仲爆咗吳卓羲囂張臭屎,見高拜見低踩超賤格,最緊要係本書由前無綫總經理陳志雲寫序,陳總都撐,唔似亂吹喎!

無綫辛酸史,單係 HKTV嗰班藝員都已經數唔停,但就好少有工作人員出書爆料。下星期一( 14日)有位前無綫 PA(助理編導)、化名偽文豪(抽 Pakho水?)出書爆料,內容係佢 07年喺無綫做 PA時嘅辛酸兼藝員衰嘢!

偽文豪下週一( 14日)出書恥笑 TVB,仲揾到唔少名人明星幫手寫序。分別有艾威、廖啟智、做過無綫編劇的黃洋達、袁彌明。最緊要係揾到陳志雲,偽文豪說:「我絕對唔係迷雲黨,係出版社嗰邊幫我手,私下絕對唔識佢。」

偽文豪做咗 7個月 PA後就主動辭職無綫,之後投身報界,現為編輯。他說:「我喺無綫做得唔錯,辭職嗰陣無綫有留我,但我真係頂唔順。」

偽文豪表示係《黑紙》成員主動撩佢出書鬧爆 TVB;《黑紙》三位創辦人亦先後在商台打工,唔怪得咁易搵到志雲寫序

「臭蝦哥堅衰!」

書名叫《 TVB血淚屎》,作者偽文豪喺 07年時做過劇集組 PA(助理編導) 7個月,拍攝過《少年四大名捕》及《大冬瓜》兩套劇。佢喺書中大爆做 PA慘況,除咗有開工冇收工呢啲全世界都知嘅事實外,書中還提及有 PA因家有喪事,卻只准請假 2天,之後開工仲要日日遭導演問候全家的慘況。最緊要偽文豪搵到前無綫總經理、現任商台首席智囊陳志雲寫序,內容應該唔會亂噏。

書中有部分內容喺偽文豪 facebook有轉載,其中更提及兩位當紅小生,林峯同吳卓羲。文章內用花名稱呼兩位分別係 Chok峯及臭蝦哥,其實一睇就知講邊個。偽文豪話林峯鍾意爆粗,又鍾意傾偈問候人老母。不過插得最勁係吳卓羲,被偽文豪鬧他見高拜、見低踩,對工作人員唔尊重等。

問到書中內容是否真實,偽文豪堅稱真實冇花假。他說:「本書寫嘅嘢,全部真實。臭蝦哥堅衰㗎!佢之後仲成日寸鬼我,又鍾意蝦其他人;反而馬國明真係好人,好錫啲細㗎!其實陳總係出版社(白卷出版社,現正出版《黑紙》,商台味濃)幫我聯絡嘅,我唔識佢嘅!」蝦哥俾你唱一唱,又有排洗底

臭蝦哥臭史多

偽文豪 fb大篇幅講臭蝦哥,雖然揞名爆,不過一睇就知講緊吳卓羲。內容除咗話服裝姐姐㓤親佢,仲話羲哥嫌自己替身臭添。

擦監製鞋

㓤親爆粗

鬧替身臭

另一位唱 K好兄弟林峯亦被偽文豪唱,話佢講嘢好爛口,仲要經常問候人哋老母。

唱林峯勁爛口

林峯一向斯文靚仔,不過偽文豪就話佢原來粗口橫飛,鍾意問候人老母,唔會啩!

求其膠劇

偽文豪仲話無綫場地設計師是是但但,當年拍攝古裝劇《大冬瓜》明明 book咗要唐狗,最後求其畀隻金毛尋回犬。

無綫多嘢爆

黃婉曼被迫密實

11年黃婉曼出了本《天氣女神.私密報告》,爆自己喺無綫做主播時,被高層鬧太性感,更重新安排所有衫畀佢著,要佢密實。

譚玉瑛爆寃屈

剛被無綫轉合約的譚玉瑛,由《放學 ICU》台柱,變《東張》主持,早前接受訪問時仲自爆,將會喺下半年出書講自己喺無綫 32年嚟嘅寃屈。



鍾意就快D Share啦!