網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月14日 星期一

【金像獎】再度落敗影後 Sammi輸得「喜」:永不放棄﹗ Sammi,許冠傑,Sam,熱門,金像獎,鄭秀文,




【金像獎】再度落敗影後 Sammi輸得「喜」:永不放棄﹗

2014-04-14 15:36:00



鄭秀文喺微博講再度落敗金像獎影後心情。(微博圖片)

鄭秀文(Sammi)喺電影圈發展多年,曾經拍過唔少經典之作,今年憑《盲探》再度提名香港電影金像獎「最佳女主角」獎項。

噚晚頒獎禮進行時,頒女主角獎項嘅嘉賓張家輝,喺台上話希望Sammi呢位電影新拍檔得獎,仲搞氣氛講笑同Sammi話:「唔緊張,唔想攞獎就...假嘅。」搞到台下Sammi只能尷尬掩嘴笑。最終Sammi再度與影後擦肩而過,輸咗畀《一代宗師》嘅「國際章」(章子怡)。

頒獎禮完結後,Sammi喺微博上載一張低頭側面照,留言談及再度落敗金像獎影後心情:「清楚知道體育精神的本質,乃是全心全意的上埸,儘全心儘全力完成比賽。在這一刻,吃著夜宵,內心靜靜在跟自己對話。mi在此謝謝您們每一位的厚愛和貼心鼓勵,甚至安慰。一路走過的;確實不易。但mi會堅持走下去。謝謝您們。收下您們的愛。」

經過一晚釋懷同消化後,Sammi今日再更新微博,上載露蛇背靚相:「金像獎曲終人散。新一天又開始,讓美好的心情心態充滿自己。對於嬴輸,尤其對『輸』,經驗十足,在佈景版前拍下自己,告訴自己:永不放棄!做好自己!更重要的是做自己。(謝謝您們陪我走過的提名之路)」

好好努力呀Sammi,繼續向金像影後進發。



Sammi噚晚話:「清楚知道體育精神的本質,乃是全心全意的上埸,儘全心儘全力完成比賽。」(微博圖片)



今日佢就收拾心情,貼露背靚相。(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!