掃呢頁CODE去手機

2014年5月2日 星期五

[忽然1周 979] 直擊歌迷聚會 劉華逐枱晒愛女相 3秒 劉向蕙 劉向蕙,劉德華,劉華,MW,




23/3劉華在歌迷燒烤會上滿場飛,更四萬咁口,不時主動坐低和歌迷傾偈。

滾熱辣

直擊歌迷聚會 劉華逐枱曬愛女相 3秒

劉德華對兩歲愛女劉向蕙( Hanna)的保密工夫做到滴水不漏,既買下相連加多利山獨立屋,又租用尖沙嘴服務式住宅聽濤閣,實行兩頭住家。就算女兒去診所打針,亦有四名保鑣跟身,傳媒難以埋身。

不過,一向待歌迷是家人的劉華,去年 12月被歌迷追問幾時有得見劉向蕙時,就開下支票:「應承大家,下次聚會安排嚇!」華仔果然守諾,在三月尾的歌迷聚會中,讓 fans一睹囡囡真貌。雖然只是手機照片,而且每枱限睇三秒,不過為了這三秒,聚會比以往嚴密三倍,不但全場圍黑布,亦下旨全場熄電話,現場更有成打護衞駐守,大陣仗到嚇死你。











從兩年前愛女劉向蕙( Hanna)出生後,劉華千方百計收埋女兒,不過,父愛氾濫的他,仍忍唔住將愛女掛在口唇邊。去年 12月歌迷聚會上,他甜到漏讚愛女靚︰「由出世到依家都係似媽咪」,又話「希望囡囡留喺香港,最好讀 local school」。

劉華曾私底下向相熟歌迷表示,會在女兒兩歲時,讓 fans見一見她真貌。劉向蕙今年 5月 9日就足兩歲,講得出做得到的劉華,終於在三月尾的歌迷燒烤聚會上兌現他的承諾。

𥄫實門口

聚會當日中午,燒烤場被黑布圍住四周,難以窺見場內情況。門口亦有專人守衞,有門票證明才可入內。

黑布圍場

3秒曬女

見到相熟歌迷,劉華會主動攞出手機,向 fans展示女兒相片,不過只限睇三秒。

任攬唔嬲

當日劉華心情大好,對 fans「要抱抱」的要求,都來者不拒。

嘴咀男 B

見到一名年約三歲的男孩時,劉華不但主動抱起他,仲嘴對嘴錫小朋友,父愛氾濫。

禁拍照禁開手機

3月 23日傍晚,華仔與歌迷在大埔大尾督舉行 BBQ聚會。當日中午,燒烤場四周一早已被黑布圍住,場內約十多名工作人員及護衞,唯一入口亦有專人守衞,禁絕外人出入。黃昏六點時,現場廣播吩咐歌迷不能攝影,更要將手機關閉,如見附近有人攝影更要舉報,私隱度十足。現場所見,歌迷十分聽話,只見他們頻頻走到布簾外講電話。

劉華約在六時現身,只見他滿場飛,枱過枱與 fans傾偈、影合照。當他見到一個約三歲的小男孩,更肉緊地抱起對方嘴對嘴親吻。歌迷笑他恨仔恨到發燒,更起哄叫佢追番個。不過當晚高潮是他公開手機內囡囡的相片。有歌迷覆述當時情況:「唔少 fans打蛇隨棍上,問有冇得見嚇 Hanna(向蕙英文名),以往華仔多數笑笑口,講聲:『乖』就算。點知嗰日佢竟然喺相熟歌迷面前,攞個電話出嚟,然後講明︰『嗱,係見三秒咋! 1、 2、 3』然後喺逐個人面前揚一揚 Hanna張手機相。我哋見到 Hanna短頭髮、鼻高、眼大,真係好似朱麗倩。大家笑住問佢幾時追多個,佢雖然冇答,不過就一直笑笑口,心情好靚。」

近年減產的劉華,真的十分享受家庭樂。就連出席歌迷聚會前,亦把握時間,親自下廚冧老婆,認真廿四孝好老公。

知情者說:「華仔聚會當日陪唔到老婆,知佢最鍾意食叻沙麵,咪學煮冧嚇個馬拉老婆囉。華仔仲用電話同 Hanna影咗幾張靚相,話應承咗 fans,要俾佢哋見下 Hanna。朱麗倩當晚仲特登夜少少瞓,等埋老公返屋企同佢吹水。華仔次次去完歌迷聚會,都有好多嘢同老婆分享。」

雖然一直傳出 52歲的劉華想追第二胎,不過,現時他忙於在江西拍內地電影《失孤》,預計要拍到 6、 7月才煞科,看來造人大計也要下半年才實行。

朱麗倩一向低調,近年只有去年尾在紅線女追思會上公開現身。

在歌迷聚會上,劉華父母亦是常客。在爸爸面前,已晉升老竇的他終於可以做番細路仔。

下廚冧老婆

劉華出席歌迷聚會當日中午,先煮叻沙冧老婆,他在歌迷會網頁上載圖文記錄自己下廚過程。

老婆朱麗倩捱夜等劉華回家。講妻女,劉華用「溫馨極了」、「和諧極了」來形容一家關係。





鍾意就快D Share啦!