網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月9日 星期五

[忽然1周 980] 貪靚林峯 hea抱佘詩曼 佘詩曼,MW,




抱住阿佘, Chok峯一味顧住自己個 chok樣,可憐阿佘就好似就嚟跌咁款,好驚囉。

媽咪姐

貪靚林峯 hea抱佘詩曼

大台是非多多嘅新劇《使徒行者》終於煞科,早前林峯同佘詩曼拍埋最後嘅外景。未埋位前,阿 Chok峯把握時間攞住塊鏡左照右照係咁照,男人老狗,佢貪靚嘅程度真係勁過女人!

好啦,照到塊鏡差唔多爆嘅時候就埋得位,呢場戲講 Chok峯要抱住阿佘跑一段路,唔知係阿佘太重定 Chok峯唔想整亂自己個頭?佢抱住人嗰時硬曬軚,媽咪姐現場睇到阿佘喺 Chok峯手上搖搖欲墜咁款,認真牙煙呀!導演一嗌 cut, Chok峯即刻掟阿佘落地,仲大嗌﹕「吖!好重!」搞到阿佘鬼咁尷尬。

其實話曬人哋都係女仔,你大大聲話人重,好冇風度囉,零分呀!

有時間照鏡,不如埋位前鍛煉嚇,好過之後聲大大話人重吖。

導演嗌 cut, Chok峯即刻掟阿佘落地,仲要偷笑。

大家睇嚇,阿佘瘦到成條籐咁, Chok峯真係削啲囉。



鍾意就快D Share啦!