掃呢頁CODE去手機

2014年5月16日 星期五

[忽然1周 981] 開刀換尿管 再食化療藥  72磅司馬燕:要走,我都無悔 司馬燕,MW,




今年 5月  6吋手臂

經過今年 2月的尿道手術後,司馬燕一度瘦至 64磅。 5月她已輕微增磅至 72磅(圖),但體重仍比去年輕 10磅。

娛樂喧

開刀換尿管 再食化療藥  72磅司馬燕:要走,我都無悔

抗癌勇士司馬燕( Michelle),自 12年 10月發現胃癌並即時切除整個胃,經過一年多共 8次化療後,正處於康復期。

2月中,她因腰痛及難以小便,要由荷蘭急飛返港入院醫治。初時以為癌症復發,但經醫生檢查後,原來是息肉增生壓住膀胱尿道, 4日內動了兩次手術,在膀胱裝上暫用的人工尿管。今個月,她要再次動手術換新尿管,還要開始服食新療程的化療藥。

一連串手術令本已消瘦的司馬燕,體重一度跌至 64磅,近日升至 72磅的她表示,未來一年都會乖乖留港休息。康復道路實在漫長。

司馬燕坦言:「阿仔眼中我係好媽咪,老公眼中我係好老婆,如果要走,我都無悔!」











剛滿 51歲的司馬燕,過了一年多「冇胃」生活。她自去年 7月與老公吳忠義到荷蘭古堡補辦婚禮,周遊列國後,二人原定今年情人節再到荷蘭旅遊嘆世界兩星期。可惜到埗才幾日,她突然腰痛冇法站立,最後決定買機票提前回港並即時入院。

2011年  106磅

未有胃癌時, 5呎 2吋高的司馬燕身材圓潤好肉地,出席公開活動都打扮性感。

2013年  82磅

自患癌切胃後,司馬燕體重跌至 82磅,她還趁自己精神較佳時,與丈夫影婚紗照補辦婚禮,完成心願。

留 12吋疤痕

「我都算幾忍得痛,初時以為坐車坐得耐所以腰痛,加上幾日都去唔到小便,之後就痛到成個人都企唔直,最後同老公商量,即時訂機票返港。嗰次真係好深刻,因為情人節喺飛機過,而且機上我同老公要分開坐。佢知我好痛好辛苦,所以成日走嚟陪我,落機時我要坐住輪椅即時入院。」司馬燕說,入院後經泌尿科和腫瘤科等醫生詳細檢查後,四日內動了兩次手術,切除了扭曲的尿管,再將膠管放進尿管內作鞏固。

及後驗出腎臟有息肉而非癌症復發,總算只是虛驚一場!「好彩係 3粒息肉咋!做手術前醫生要我簽紙,如果開刀後發現係腫瘤就要即刻切除。呢次手術,係由腰後開到膀胱位置,一條超過 12吋長的疤痕,就好似多咗條人造人魚線咁。」由於人工尿管每次只能維持 3個月,在 2月手術後,司馬燕下星期需再入手術室,把膠管抽出,植入另一條新的膠管。見老婆再次檻過鬼門關,冇牛不歡的丈夫吳忠義,決定為愛妻再戒食牛一年。

經此一役,令本已安排了一連串外遊行程的司馬燕變回乖寶寶。「冇喇!唔再周圍飛喇!原定 4月去溫哥華, 6月到英國陪大仔揀大學,但身體要緊。依家我乖咗好多,呢個月仲要開始食口服化療藥,所以會比平時攰,每日都會爭取時間休息。之前手術後跌到得 29kg(約 64磅),好彩皮膚都好好冇乜點鬆弛,只係個樣變咗 V煞面,但上鏡幾好睇啦。」記者採訪當日,司馬燕體重已回升至約 72磅,但手臂依然激瘦,膊頭位置的骨頭更十分凸顯。

荷蘭逗留五天出事

司馬燕原本在今年 2月與丈夫同遊荷蘭過情人節,計劃玩兩星期。但玩到第五日便因身體不適匆匆返港,幸好事後證實並非癌病復發。

無悔生命

兩仔錫曬

司馬燕表示近月只對兩兒子輕輕講述自己病況,不想令他們太過擔心。

過去一直樂觀奮戰癌魔的司馬燕,面對身體上的缺陷,仍表示會欣然接受。她說:「我一路以嚟都冇喊過,如果要走我都無悔。喺囝囝眼中我係好媽咪,老公眼中係好老婆,就已經好足夠。依家只係想活在當下,不過我唔會選擇放棄,我係一個 fighter,只希望到(走)時唔痛唔辛苦。」最後,司馬燕還表示老公是位知識分子,兩名寶貝兒亦已經長大,若然一日自己有任何不測,亦深信老公有能力照顧好一對囝囝。

手術延誤可大可小

今次司馬燕當機立斷即時回港入院做手術,絕對是明智之舉,因為若再稍遲入院,命仔都有機會不保。關嘉美醫生表示:「如果輸尿管塞咗,除排唔到尿調節唔到身體水分外,體內嘅電解質亦平衡唔到,咁好易影響新陳代謝,嚴重有機會導致死亡。另外,阻塞得耐更產生炎症,如腎盂炎或腎炎,會引致高燒,細菌感染入血,最後會演變成敗血病及腎衰竭。」

少食多餐

由於司馬燕體重過輕,醫生建議冇胃的她少食多餐,以魚、紅蘿蔔、湯飯及高蛋白營養素等為主,慢慢增磅。



鍾意就快D Share啦!