網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月30日 星期五

[忽然1周 983] 「熟太」有個管家媽 MW,




插圖: Wendy

揞名爆

「熟太」有個管家媽

明星奇事多,其實一班星媽都有好多估佢唔到嘅事蹟!好似 keep得好 fit嘅「熟太」咁,大家咪睇佢做戲咁放,就以為佢性格好 wild,實在此女子係聽曬阿媽話嘅乖乖女。

話說有靚太朋友同媽咪姐講,佢識「熟太」於微時,嗰時大家都係廿零歲,「熟太」仲未去選美㖭。「熟太」一開始就勁 like靚太,猛話要同佢做朋友,第二日已經主動約去 tea。點知靚太一去到間餐廳,發現「熟太」一早到咗,隔籬仲多咗個人,就係佢阿媽! Well,靚太心裏面即時打咗個突,但都笑住坐低。又點知,阿 auntie飲咗啖茶,就開始一輪嘴查靚太嘅家宅,住邊?做咩?有幾個屋企人?屋企人做邊行?誓要完全起底!好嘞,問完曬,覺得滿意,就向個女點嚇頭,示意可以同靚太做朋友。

後尾靚太同「熟太」識耐咗,先知原來佢每識新朋友,凡事管嘅 auntie都要跟出嚟,進行一次「確認程序」,識男友搵老公更加唔使講直到依家, auntie仍然會對「熟太」所有事加意見。之但係,乜都管又點吖?千揀萬揀,最終「熟太」都係離婚收場。不如放手啦, auntie!

邊個係「熟太」?

1.無咗老公,好彩仲有仔。

2.眼大大,皮光肉滑㗎。



鍾意就快D Share啦!