網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月30日 星期五

[忽然1周 983] 七哥患癌離世 安仔瘦晒硬撐 安仔,許志安,MW,




許志安為七哥離世成個人 down曬,但佢堅稱係因為近排多嘢做先瘦。

媽咪姐

七哥患癌離世 安仔瘦曬硬撐

許志安嘅七哥喺兩個星期前病逝,同家人一向好 close嘅安仔當然傷心,媽咪姐聽到都唔開心。其實安仔七哥嘅病已經纏擾咗一段時間,媽咪姐仲知道佢晚年患有鼻咽癌,安仔安排咗七哥接受私家醫生治療,可惜最終七哥都走咗。適逢近排係安仔新碟宣傳期,連日來佢都懷著沉重嘅心情,堅持出席活動,非常專業。

星期二( 27日)安仔仲要連走兩個電台接受訪問,對於七哥嘅病,佢就話:「唔想講喇,等身後事做完先啦。」佢仲話人總要向前望,所以會繼續宣傳工作,至於七哥嘅身後事就交由家人安排。媽咪姐見安仔瘦咗一圈,就問「太太」 Sammi點扶持佢?點知安仔話:「嘩!唔講呢啲。」仲即刻鬆人㖭!

一家齊心

許志安家有十兄弟姊妹,佢排最細。前年就試過成家人租旅遊巴回鄉探親,好溫馨。

十嫂淡定

Sammi啱啱喺上海做嘢,講起安仔,就話要俾啲時間,慢慢來。跟住佢就趁飛機 delay,自拍上網,仲話要「學著不著急」。十嫂果然淡定。



鍾意就快D Share啦!