網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月1日 星期四

[壹週刊 1260] 55歲艾威全裸求活路 艾威,BKD_S,M1,




探熱針

55歲艾威全裸求活路

政府不斷搬龍門,不但逼到王維基要將港視轉型做網台,也令一眾跳槽過檔藝員前路茫茫,當中包括已經五十五歲的艾威。

不過天無絕人之路,多得一眾圈中好友力撐,艾威有機會登上大銀幕拍恐怖片,更全裸露股演出。

由港視烈士變身光豬壯士,只求一條活路。











減六磅做股神

做了三十五年電視人,早前艾威宣布走投無路,唔願打無綫「愛回家」熱線,幸得到多個圈中好友相救,一口氣接了四部電影、舞台劇以及為網上電台做主持。

絕處逢生,艾威一於去到盡!「股」起勇氣,以五十有五超越半百之齡,全裸上陣接拍葉天行執導的驚慄片《陰陽大酒店》。有飯開,標尾會做「股神」的艾威唔想鬆皮示眾,找來曾在電影《殭屍》全裸演出的老友錢小豪,請教在最短時間內變「股巨肌」。年紀有番咁上下,但在艾威勤力狂操下,半個月內成功減走六磅肥膏,將豬腩變成兩嚿小腹肌,算交到功課。

全裸前,艾威喺拍攝現場作最後衝刺,狂做掌上壓谷肌。

為配合劇情,化妝師在全裸的艾威身上畫符。 55歲的艾威唔單只操到兩嚿腹肌,仲幾皮光肉滑。

全裸上陣準備期間,路過的同片演員泰臣見光豬艾威只用幾塊樹葉「遮陰」,即抵死叫人攞盆桔嚟幫佢遮住。問艾威點解連膠紙打底都唔使,佢話:「決定咗就豁出去!」

導演葉天行跟艾威早已認識,但今鋪卻是第一次合作。對他的演技及敢作敢為大表欣賞。

話剝就剝

今個月初,電影遠赴馬來西亞取景,電影男女主角是周柏豪及連詩雅,但艾威拍攝露股場面的對手是泰臣。

為讓化妝師在身上畫符,他埋位前向化妝師拋下一句:「這是我第一次,為藝術犧牲。」講完即剝去身上唯一短褲,連「遮陰」膠紙都懶得黐,只隨手在地上執幾塊樹葉遮住「小艾威」,便任由化妝師畫,至於身處現場睇曬艾威「全相」的臨時女演員,因為太尷尬,自動離場。

當眾剝清光,對於自己的狀態,艾威話勉強收貨。「如果唔係操到傷咗隻腳,俾多一個星期我,身形會仲好啲。(緊唔緊張?)冇乜特別,涼啲咁囉!始終都係第一次,但年紀就大咗少少,(覺得太遲?) Never too late!」

埋位前一晚,要 keep住身形的他忍口唔食肉,狂隊五碟素充飢。

為咗呢次半百下海,只得半個月時間減肥的艾威,搵錢小豪練拳兼跑步減去六磅。

身為港視烈士的艾威被迫打爛飯碗,故一有開飯機會,專業的他一於搏到盡。

對於艾威求活剝光豬,王維基為佢打氣:「我好佩服佢呢次突破,佢係專業演員,我信佢事前一定操到好 fit,期待佢嘅演出。」

冇顧慮

艾威全裸有心唔怕遲,至於剛拍完《 3D豪情》,見盡全裸 AV女的泰臣,亦忍不住口花花。「嘩!威哥你咁樣,我哋做後輩好有壓力。不過《豪情》睇囡囡,依家就睇囝囝,各有風味!」

五十五歲全裸出鏡,為生活,艾威豁出去。

「呢兩年我經歷人生好多個第一次。第一次跳槽、遊行、不獲續約之類,又遇到人生好多唔合理嘅事。覺得做人真係掌握唔到太多嘢,所以就唔好顧慮咁多,叫我剝咪剝,豁出去。」艾威說。

女主角連詩雅在《陰陽大酒店》飾演女鬼,不過艾威全裸部分只係對住泰臣,冇佢份。

近日無綫重播艾威 95年無綫舊作《情濃大地》,當時的他瘦到爆。

對老公大膽剝清,威嫂話只要艾威過到自己一關,佢唔介意益街坊。

一股作戲

艾威成為「股壇」生力軍,過去圈中亦有唔少光豬壯士先驅,銀幕上曬股露械,冇有怕!

張國榮

股齡: 41

97年在王家衞執導電影《春光乍洩》,哥哥張國榮在戲中展示優質「藍籌股」,成為電影經典場口。

梁朝偉

股齡: 46

《春光乍洩》讓路俾哥哥曬股, 46歲接拍李安的《色,戒》時終於全裸上陣,令觀眾大開眼界。

梁家輝

股齡: 34

92年,只有 34歲的梁家輝,接拍法國電影《情人》,在床戲中大膽曬股,當年更打破法國片的票房紀錄。 07年,梁家輝再以 49歲之齡,在內地電影《蘋果》再露,因劇情三級,在內地成禁片。

成龍

股齡: 31

成龍可說是圈中最愛露股男星,在 85年的《警察故事》中, 31歲的成龍已經出「股惑」,到 96年拍《警察故事 4》,更連露兩幕,貫徹電影系列的經典場口。

錢小豪

股齡: 50

去年接拍 Juno執導的《殭屍》,半百錢小豪在戲中出浴露股,搏到盡,卻無緣角逐金像獎。

林家棟

股齡: 46

跳出無綫闖影壇多年的林家棟,去年為初次自導自演的《奇幻夜》處男下海,全裸扮死屍。

陳錦鴻

股齡: 31

98年在電影《愈快樂愈墮落》中露股兼露何 B仔,成為一時佳話。

張敬軒

股齡: 33

俾黃秋生勸服,甘願放下歌手包袱,以全裸上陣演出經典舞台劇《 EQUUS》,早前拍攝宣傳海報,靚股已率先曝光。



鍾意就快D Share啦!